کشف بیش از ۷ هزار نوع مواد محترقه غیرمجاز در جیرفت

کرمان- جانشین فرمانده انتظامی جیرفت از کشف بیش از ۷ هزار نوع موادمحترقه غیرمجاز و پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ امین امیرمحمدی، روز دوشنبه اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط متصدیان ۱۲ واحد صنفی در سطح […]

کرمان- جانشین فرمانده انتظامی جیرفت از کشف بیش از ۷ هزار نوع موادمحترقه غیرمجاز و پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ امین امیرمحمدی، روز دوشنبه اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط متصدیان ۱۲ واحد صنفی در سطح شهر جیرفت، پی گیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی محل‌ها و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مرجع قضائی وارد عمل شده و در بازرسی از این مکان‌ها بیش از ۷ هزار انواع مواد محترقه خطرناک را کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خانواده‌ها به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار برای فرزندانشان به توصیه‌های پلیس توجه کنند و چهارشنبه آخر سال را در کنار فرزندانشان باشند.

کد خبر ۶۰۵۲۶۳۶




کشف بیش از ۷ هزار نوع مواد محترقه غیرمجاز در جیرفت

منبع: مــهر
? کشف بیش از ۷ هزار نوع مواد محترقه غیرمجاز در جیرفت