کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فاریاب و شهداد

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی و کرمان ۵۲۲ کیلوگرم تریاک از منزلی در فاریاب کشف شد. سردار”عبدالرضا ناظری” ۱۱ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی با رصد اطلاعاتی از دپوی مقادیر زیادی […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی و کرمان ۵۲۲ کیلوگرم تریاک از منزلی در فاریاب کشف شد.

سردار”عبدالرضا ناظری” ۱۱ آبان ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی با رصد اطلاعاتی از دپوی مقادیر زیادی موادمخدر در شهرستان فاریاب مطلع و موضوع را به پلیس کرمان اطلاع دادند.

وی افزود: دو اکیپ از ماموران عملیات ویژه مواد مخدر استان و شهرستان فاریاب به محل موردنظر اعزام و ضمن هماهنگی قضائی از محل بازدید کردند که در بازرسی از منزل، ۵۲۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

ناظری همچنین از کشف ۲۰۰ کیلو حشیش در عملیات یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد خبر داد و بیان کرد: ماموران دسته رزمی شهید خواجویی یگان ۱۲۴ کویر شهداد با انجام اقدامات اطلاعاتی  از عبور یک محموله مواد مخدر ازمحورهای استان به سمت مرکز کشور مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران به محورهای موردنظر اعزام و در نهایت در یکی از روستاهای بخش راین به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه  به ایست  پلیس، اقدام به فرار کرد، که با تعقیب و مراقبت ماموران و با شلیک دقیق به لاستیک خودرو متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه راننده و سرنشین خودرو با رها کردن آن و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند، تصریح کرد: در بازرسی آن ۲۰۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد.

ناظری با اشاره به اینکه تلاش تکاوران برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، گفت: پلیس بنا به وظایف ذاتی خود و با اشرافیت اطلاعاتی با پدیده شوم موادمخدر مبارزه می کند.

انتهای پیام




کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فاریاب و شهداد

منبع:ایـسنا
? کشف بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در فاریاب و شهداد