کسب طلای مسابقات کشوری دوومیدانی توسط دانشجوی دانشگاه آزاد

مدال طلای مسابقات کشوری دوومیدانی به دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی رسید. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از بردسیر، یاسر شجاعی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر موفق به کسب مدال طلا و مقام نخست رشته دوومیدانی ماده ۸۰۰ متر کلاس b۱۱ مسابقات فرهنگی و ورزشی معلولان کشور شد. یاسر شجاعی در گفت‌وگو با […]

مدال طلای مسابقات کشوری دوومیدانی به دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از بردسیر، یاسر شجاعی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر موفق به کسب مدال طلا و مقام نخست رشته دوومیدانی ماده ۸۰۰ متر کلاس b۱۱ مسابقات فرهنگی و ورزشی معلولان کشور شد.

یاسر شجاعی در گفت‌وگو با فت فتو در این‌باره اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۷۰ ورزشکار از ۲۱ استان به میزبانی شهر بابلسر استان مازندران برگزار و استان کرمان با کسب سه مدال طلا، شش نقره و چهار برنز موفق به کسب رتبه برتر بین استان‌های کشور شد.

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر افزود: از سال ۱۳۹۵ به‌صورت حرفه‌ای در رشته دوومیدانی فعالیت داشته و تاکنون موفق به کسب چهار مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز کشوری شده‌ام.

وی با تأکید بر اینکه باید از ورزشکاران دارای معلولیت حمایت‌های مالی بیشتری صورت گیرد، گفت: کمبود امکانات تمرینی و مکمل‌های ورزشی از بزرگ‌ترین دردهای ورزشکاران است.

شجاعی ادامه تحصیل و پیگیری درمان بیماری را از برنامه‌های آینده خود عنوان کرد و خواستار پیگیری مسئولان برای ایجاد اشتغال برای معلولان شد.

انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/




کسب طلای مسابقات کشوری دوومیدانی توسط دانشجوی دانشگاه آزاد

منبع:آنـــا
? کسب طلای مسابقات کشوری دوومیدانی توسط دانشجوی دانشگاه آزاد