کرونا مدارس رفسنجان را تعطیل کرد

کرمان– فت فتو– دبیر اجرایی ستاد مقابله با کرونای شهرستان رفسنجان اعلام کرد که طبق تصمیم این ستاد مدارس ابتدایی اوّل تا ششم این شهرستان تا ۱۸ بهمن ماه جاری تعطیل است. دکتر احمد جمالی زاده عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: وضعیت شیوع بیماری کرونا از یک هفته قبل […]

کرمانفت فتو– دبیر اجرایی ستاد مقابله با کرونای شهرستان رفسنجان اعلام کرد که طبق تصمیم این ستاد مدارس ابتدایی اوّل تا ششم این شهرستان تا ۱۸ بهمن ماه جاری تعطیل است.

دکتر احمد جمالی زاده عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: وضعیت شیوع بیماری کرونا از یک هفته قبل شدت گرفته و شیوع پیدا کرده وضعیت آن در این شهرستان قرمز اعلام شده است. 

وی افزود: آموزش حضوری مدارس ابتدایی به مدّت یک هفته تعطیل اعلام شده و اگر کرونا باز هم روند صعودی را به خود گرفت ستاد مقابله با کرونا تصمیم جدید می گیرد و به مدّت یک هفته دیگر هم تعطیلی ها ادامه خواهد داشت.

جمالی زاده ادامه داد: مقاطع متوسطه اوّل و دوّم به صورت حضوری به تحصیل در مدارس مشغول هستند و ستاد کرونا این اختیار را به مسئولان مدارس داده است که در صوت شیوع بیماری در دانش آموزان این مقاطع می توانند تعدادی از کلاس های آن مدرسه را تعطیل اعلام کنند.

وی تصریح کرد: سیاست ما بر تعطیلی اصناف و بازاریان و تعطیلی مشاغل نیست، بحران کرونا بر اشتغال ها تاثیرگذار است لذا امیدواریم مردم خودشان مدیریت داشته باشند و پروتکل ها را به طور جدی رعایت کنند.

جمالی زاده خاطرنشان کرد: مردم تزریق واکسن ها در نوبت های رسیده را مورد توجه قرار دهند و در تجمع ها شرکت نکنند، استفاده از ماسک را نیز حتما در برنامه کاری و زندگی داشته باشند.

وی ادامه داد: آمار سرپایی و بستری بیماران کرونایی در رفسنجان رو به افزایش است و نگرانی ما از روزهای آینده است که اگر مردم رعایت نکنند وضعیت بدتر می شود.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.




کرونا مدارس رفسنجان را تعطیل کرد

منبع: ایرنـا
? کرونا مدارس رفسنجان را تعطیل کرد