کرونا سه کرمانی را راهی خانه آخرت کرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:طی۲۴ ساعت گذشته۳ نفر براثر مبتلا شدن به ویروس کرونا در استان فوت کرده اند. به گزارش فت فتو از کرمان، سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۲۱ مورد است، گفت: از این تعداد در حوزه […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:طی۲۴ ساعت گذشته۳ نفر براثر مبتلا شدن به ویروس کرونا در استان فوت کرده اند.

به گزارش فت فتو از کرمان، سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۲۱ مورد است، گفت: از این تعداد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۷۰ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان۱۴ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۸ نفر ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۶ نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۲۳ نفر تحت درمان هستند.

به گفته صحبتی  تعداد کل موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۴۴هزار و ۳۴۸مورد بوده اند.

او با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان کرمان ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است، می گوید: از این تعداد، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۲ مورد ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان۳ مورد ، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۱ مورد ، دانشگاه علوم پزشکی بم ۱ مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان۵ مورد شناسایی شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به این که طی۲۴ ساعت گذشته۳ نفر براثر کرونا در استان فوت کرده اند، گفت: ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  فوت شده اند.

او گفت: مجموع جان باختگان قطعی کووید ۱۹ از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به۵هزار و ۱۷۶نفر رسیده اند.

صحبتی می گوید: ۲میلیون و ۱۵۱هزارو ۷۰۵نفر در استان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، ۱ میلیون و ۸۶۰هزارو ۶۰۰نفر نیز مرحله دوم دریافت واکسن و۲۴۱هزارو۵۱۷هم مرحله سوم دریافت واکسن را با موفقیت پشت سرگذاشته اند.

انتهای پیام/ی




کرونا سه کرمانی را راهی خانه آخرت کرد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کرونا سه کرمانی را راهی خانه آخرت کرد