کرونا در کرمان چه می کند؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار کرونا و میزان تزریق واکسن کرونا در استان کرمان را اعلام کرد. فت فتو کرمان – سعید صحبتی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تا ساعت ۱۵ جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار کرونا و میزان تزریق واکسن کرونا در استان کرمان را اعلام کرد.

فت فتو کرمان – سعید صحبتی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، تا ساعت ۱۵ جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

صحبتی گفت: موارد جدید بستری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ مورد، شامل: ۱۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۱ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

به گفته او خوشبختانه در شبانه روز گذشته موردی از ابتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گزارش نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱۰ نفر  بر اثر ابتلا به کرونا در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان بستری هستند، گفت: از این تعداد، ۵۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳۵ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

او تعداد کل موارد بستری مثبت کووید ۱۹در استان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون را ۴۴ هزار و ۴۴۷ مورد اعلام کرد.

صحبتی با اشاره به اینکه طی۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر با سن ۸۶ و ۵۸ سال از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اثر کرونا فوت کردند، می‌گوید: مجموع جان باختگان کووید ۱۹ در استان کرمان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۱۸۴ نفر رسیده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان اشاره کرد و گفت: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول در استان کرمان، ۲ میلیون و ۱۵۶ هزار و ۱۴۶دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم یک میلیون و ۸۷۳ هزار و ۸۱۳ دُز و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم ۲۸۶ هزار و ۷۲۹ دُز بوده است.

انتهای پیام/ م




کرونا در کرمان چه می کند؟

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کرونا در کرمان چه می کند؟