کرمان بر سکوی سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

فوتبالیست های کرمانی توانستند در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور در بندرعباس، مقام سوم مسابقات را از آن خود کنند. تیم فوتبال ساحلی آبی‌پوشان کرمان در بندرعباس و در لیگ برتر جوانان کشور، موفق شد در دور گروهی این رقابت‌ها دست به کار بزرگی بزند و با دو پیروزی مقابل سعادت اصفهان و […]

فوتبالیست های کرمانی توانستند در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور در بندرعباس، مقام سوم مسابقات را از آن خود کنند.

تیم فوتبال ساحلی آبی‌پوشان کرمان در بندرعباس و در لیگ برتر جوانان کشور، موفق شد در دور گروهی این رقابت‌ها دست به کار بزرگی بزند و با دو پیروزی مقابل سعادت اصفهان و دهیاری احمدآباد و قبول شکست مقابل گلساپوش یزد، راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

پورجهانی رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان در این رقابت‌ها نیز از صعود به مرحله بعد بازماند.

تیم فوتبال ساحلی آبی‌پوشان کرمان در دور نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور مقابل فولاد هرمزگان میزبان این بازی‌ها با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. در حالی فوتبالیست های کرمانی مغلوب حریف هرمزگانی خود شدند که در تمام طول بازی از حریف خود پیش بودند اما در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردند.

این تیم موفق شد در دیدار رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور مقابل آبی‌پوشان کاشان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری برسد و مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کند.

فت فتو کرمان کرمان




کرمان بر سکوی سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کرمان بر سکوی سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور