کرمان باید در فدراسیون ناشنوایان صاحب کرسی باشد

مدیرکل ورزش کرمان گفت: باید اعتمادی که در گذشته به کرمان بوده هم اکنون نیز باشد و کرمان کرسی‌هایی را در فدراسیون ناشنوایان داشته باشد تا بتواند به توسعه ورزش کمک کند. میثم پاریزی در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در این مجمع، انتخاب عرب به عنوان […]

مدیرکل ورزش کرمان گفت: باید اعتمادی که در گذشته به کرمان بوده هم اکنون نیز باشد و کرمان کرسی‌هایی را در فدراسیون ناشنوایان داشته باشد تا بتواند به توسعه ورزش کمک کند.

میثم پاریزی در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در این مجمع، انتخاب عرب به عنوان رئیس جدید هیئت ناشنوایان به مدت ۴ سال و همچنین اعضای هیئت رئیسه را که امروز به صورت انتخاباتی انتخاب شدند را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، در ادامه زحمات، تلاش‌ها و همه دلسوزی‌های پدرانه مولا رئیس سابق این هیئت طی چندین سال به شکل مستمر، این مسیر و ظرفیتی که همیشه سعی کرده نگاهش کمک به توسعه ورزش ملی مان در این بخش و این حوزه باشد، بتواند با قوت ادامه پیدا کند.  

او با بیان خدمات انجام شده در حوزه ناشنوایان می‌گوید: در بحث مسائل فرهنگی و مسائل روزمره این عزیزان با دلسوزی تلاش شده با یک نگاه همه جانبه به ابعاد زندگی شخصی، مسائل فرهنگی، مسائل روزمره و مسائل رفاهی شان بتوانند مشکلات را حل کنند که امیدواریم با همراهی حاج آقا مولا که الحق و انصاف از افتخارات ورزشی استان و پیشکسوتان خوش‌نام ورزش استان است بتواند این مسیر ادامه پیدا کند و انرژی جوانی عرب رئیس جدید هیئت و تیم شان بتوانند به این مسیر قوت دهد.  

پاریزی به خدمات مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزش ناشنوایان کشور با مدیریت بسیار صحیح وی توفیقات بسیار خوبی داشته است و اخیرا نیز جایگاهی را در رقابت‌های برزیل کسب کردند که باعث افتخار جامعه ورزش کشور بود و من به نیابت از جامعه ورزش کرمان و ورزش ناشنوایان استان کرمان به وی به عنوان رئیس فدراسیون خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان می‌گوید: امیدوارم این اعتمادی که در گذشته به کرمان بوده هم اکنون نیز باشد و کرمان بتواند کرسی‌هایی را در فدراسیون داشته باشد تا بتواند به توسعه ورزش کمک کند.

فت فتو کرمان کرمان




کرمان باید در فدراسیون ناشنوایان صاحب کرسی باشد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کرمان باید در فدراسیون ناشنوایان صاحب کرسی باشد