کرمانی‌ها ۱۳۰ میلیارد تومان زکات دادند

کرمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ه) استان کرمان گفت: مردم استان طی سال گذشته بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند. به گزارش نذیر کرمان، ناصر عسکری‌نژاد ظهر شنبه در همایش زکات در شهرستان بافت با بیان لزوم ترویج سنت حسنه پرداخت زکات در بین جامعه، گفت: زکات یک نسخه دینی برای رفع مشکلات […]

کرمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ه) استان کرمان گفت: مردم استان طی سال گذشته بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

به گزارش نذیر کرمان، ناصر عسکری‌نژاد ظهر شنبه در همایش زکات در شهرستان بافت با بیان لزوم ترویج سنت حسنه پرداخت زکات در بین جامعه، گفت: زکات یک نسخه دینی برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه است و بر همین اساس مردم استان کرمان بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان زکات طی سال گذشته پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر پرداخت زکات به طور جدی رعایت و انجام شود، در جامعه مشکل اقتصادی کمتری خواهیم داشت، افزود: در شهر و روستاهایی که زکات جمع‌آوری‌شده بود، اعتبار مورد نظر در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی همان مناطق، هزینه شده است.

وی سپس به اقدامات انجام شده در بخش اشتغالزایی اشاره کرد اظهار داشت: این نهاد سال گذشته در شهرستانهای استان کرمان بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد تومان ایجاد کرده است و اعتبار اشتغال امسال کمیته امداد استان کرمان قریب به ۶۰ میلیارد تومان است.

کد خبر ۵۸۱۳۴۶۸




کرمانی‌ها ۱۳۰ میلیارد تومان زکات دادند

منبع: مــهر
? کرمانی‌ها ۱۳۰ میلیارد تومان زکات دادند