کار برنامه‌ریزان در استان کرمان بسیار سخت است

نذیر کرمان/کرمان یک استاد اقتصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان بر لزوم بازنگری و بررسی مجدد در حوزه فقرزدایی در استان کرمان تاکید کرد و افزود: کار برنامه‌ریزان در استان کرمان بسیار سخت است. عبدالحمید جلایی ظهر امروز ۱۷ تیرماه در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان اظهار کرد: استان کرمان جزء استان‌های محروم است و […]

نذیر کرمان/کرمان یک استاد اقتصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان بر لزوم بازنگری و بررسی مجدد در حوزه فقرزدایی در استان کرمان تاکید کرد و افزود: کار برنامه‌ریزان در استان کرمان بسیار سخت است.

عبدالحمید جلایی ظهر امروز ۱۷ تیرماه در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان اظهار کرد: استان کرمان جزء استان‌های محروم است و در گروه استان‌های بسیار محروم قرار ندارد.

وی افزود: در استان کرمان در ارتباط با فقر مطلق (محرومیت فرد از نیازهای اولیه‌) مطالعاتی انجام شده است.

او ادامه داد: متاسفانه کارهای اکثر کسانی که در راستای فقرزدایی در استان فعالیت می‌کنند، با یکدیگر همپوشانی دارد لذا باید نهادی در استان تعریف کنیم تا کمک‌ها هدفمند و هوشمندانه انجام شود.

این استاد بخش اقتصاد دانشگاه شهید باهنر کرمان بر لزوم بازنگری و بررسی مجدد در حوزه فقرزدایی در استان کرمان تاکید کرد و افزود: کار برنامه‌ریزان در استان کرمان بسیار سخت است.

او ادامه داد: تفاوت‌های معنی‌داری بین شمال و جنوب استان از نظر فقر مطلق وجود دارد.

محمد جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان نیز در این جلسه گفت: رتبه استان کرمان از لحاظ رضایتمندی مردم از ادارات و سازمان‌ها ۲۲ است، لذا با همت بسیج کارکنان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری تفاهمنامه‌ای برای ارتقاء رضایتمندی مردم منعقد شده است.

حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در این جلسه گفت: تبیین مسائل اولویت‌دار کشور یکی از موضوعات مهم است تا بتوانیم مشکلات جامعه را حل کنیم.

او ایمان و امید را دو بال دانست که می‌توانند جوامع اسلامی را هدایت کنند و اظهار کرد: مقاومت و پایداری ریشه در عاشورا دارد و مردم، مقاومت و شهادت را فراموش نمی‌کنند.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دشمنان بنای کار خود را بر ناامیدی جامعه گذاشته‌اند که باید امید را در جامعه از طرق مختلف ساری و جاری کرد و نقش دانشگاهیان نیز در امیدآفرینی در اجتماع انکارناپذیر است.

انتهای پیام




کار برنامه‌ریزان در استان کرمان بسیار سخت است

منبع: ایـسنا
? کار برنامه‌ریزان در استان کرمان بسیار سخت است