عبادت به جز خدمت خلق نیست

یکی از امور بسیار حساس در اخلاق اسلامی حسن تعاون و خدمت به مردم است تا جایی که بعد از ادای فرائض، بالاترین وسیله تقرب به خداوند، خدمت به خلق است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ دهیاری‌ها در مدیریت شهری و روستایی به دلیل اثرگذاری مستقیم و غیر‌مستقیم در جامعه نقشی تعیین‌کننده […]



یکی از امور بسیار حساس در اخلاق اسلامی حسن تعاون و خدمت به مردم است تا جایی که بعد از ادای فرائض، بالاترین وسیله تقرب به خداوند، خدمت به خلق است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ دهیاری‌ها در مدیریت شهری و روستایی به دلیل اثرگذاری مستقیم و غیر‌مستقیم در جامعه نقشی تعیین‌کننده در تداوم پایداری و توسعه یافتگی زندگی روستایی ایفا می‌کنند.

در طی سال‌های اخیر گام‌های مثبتی در برقراری عدالت در ارائه خدمات و توسعه  روستاها برداشته‌اند.

دهیاری‌ها به‌عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی‌بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و برای دست‌یابی به شاخصه‌های روستای توسعه یافته و پویا، نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است که با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب برای مردم فراهم کنند.

پس دهیار و اعضای شورای اسلامی دولت‌‌آباد اسفندقه در تلاش برای هر‌چه بهتر خدمت برای مردم شریف دولت‌آباد هستند و تمام سعی و تلاششان برای مردم با فرهنگ و با تمدن چند هزار ساله  دولت‌آباد اسفندقه روستایی آباد و زیبا واقع در بخش اسفندقه جیرفت در شأن این مردم بسازند بنابراین گوشه‌ای از گزارش کار دو‌ ساله دهیاری و شورای اسلامی روستای دولت آباد اسفندقه واقع در بخش اسفندقه شهرستان جیرفت در کلیپ به محضر مردم می‌رسانند.

منبع: دقیانوس

انتهای خبر/ فلاح


عبادت به جز خدمت خلق نیست

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عبادت به جز خدمت خلق نیست