کارگاه‌های غیرمجاز مواد بازیافتی، جایگاه اموال مسروقه!

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان از کشف اموال سرقتی از کارگاه‌های غیرمجاز نگهداری مواد بازیافتی در محدوده شهری خبر داد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، محمود ایرانمنش،  مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: به منظور اجرای طرح آرام‌سازی محله‌ها و برخورد با کارگاه‌های بازیافت غیرمجاز در مناطق مسکونی، […]

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان از کشف اموال سرقتی از کارگاه‌های غیرمجاز نگهداری مواد بازیافتی در محدوده شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، محمود ایرانمنش،  مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: به منظور اجرای طرح آرام‌سازی محله‌ها و برخورد با کارگاه‌های بازیافت غیرمجاز در مناطق مسکونی، نیرو‌های بازرسی کمیسیون بند بیست سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری، موفق به کشف اموال سرقتی از دستگاه‌های دولتی و عمومی شدند.

او با اشاره به همکاری نیروی انتظامی شهرستان کرمان و مأموران کمیسیون بند بیست، افزود: در قالب این همکاری بین‌بخشی، کارگاه‌های بازیافتی که اموال سرقتی را خریداری و نگهداری می‌کردند، شناسایی شده و مورد بازرسی قرار گرفتند.

ایرانمنش بیان کرد: طی اقدامی ضربتی که با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان، برنامه‌ریزی و اجرا شد، بیش از سه تُن سیم کابل مربوط به اداره برق کشف شد.

او همچنین با اشاره به شناسایی و دستگیری چند متهم و مالخر به همت نیروی انتظامی شهرستان کرمان در همین رابطه، ادامه داد: اموال مسروقه کشف‌شده، طی مراحل قانونی  از سوی عوامل نیروی انتظامی صورت‌جلسه شده و برای اجرای مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان بیان کرد: اجرای این طرح با هدف برخورد با کارگاه‌های غیرمجاز و فاقد مجوز فعالیت، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ م 




کارگاه‌های غیرمجاز مواد بازیافتی، جایگاه اموال مسروقه!

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? کارگاه‌های غیرمجاز مواد بازیافتی، جایگاه اموال مسروقه!