کارکنان آموزش و پرورش رودبارجنوب، پاسدارِ سپاه شدند

کارکنان آموزش‌ و‌ پرورش رودبارجنوب با برگزاری پویش من هم سپاهیم، ضمن حمایت از سپاه، خواستار پاسخ قاطع به این اقدام خصمانه پارلمان اروپا شدند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی رودبار ما، پویش من هم سپاهیم، توسط کارکنان آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسيج شهرستان در محل آموزش […]

کارکنان آموزش‌ و‌ پرورش رودبارجنوب با برگزاری پویش من هم سپاهیم، ضمن حمایت از سپاه، خواستار پاسخ قاطع به این اقدام خصمانه پارلمان اروپا شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی رودبار ما، پویش من هم سپاهیم، توسط کارکنان آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب صبح امروز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسيج شهرستان در محل آموزش و رودبارجنوب شکل گرفت.

معلمان رودباری قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی از سوی پارلمان اتحادیه اروپا را واکنشی کینه‌توزانه، عجولانه و از سر استیصال در پاسخ به ناکامی‌های پی در پی دشمنان دانستند.‌
کارکنان آموزش و پرورش رودبارجنوب با برگزاری اين پویش ضمن محکوم کردن خواستار پاسخ قاطع به این اقدام خصمانه پارلمان اروپا شدند.
 
سپاه نجات بخش مردم است 
 
مهدی بهرامی گفت: سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی، همواره نقش مهمی در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و در زمینه مبارزه با گروههای تروریستی و تکفیری همچون داعش نیز نقش تعیین کننده ای ایفا نموده است.
 
مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب عنوان کرد: اگر سپاه نبود کشور نبود و امنیت در منطقه وجود نداشت، اگر سپاه نبود استقلال کشور از بین می‌رفت و جاهلیت و تفکر جاهلان بر منطقه حاکم می‌شد.
وی افزود: سپاه امید را در منطقه و کشور ایجاد کرده و استقلال را در کشور حکم فرما کرده است پس دشمن این را برنمی‌تابد و نمی‌تواند تحمل کند که نظام جمهوری اسلامی جلوی آن‌ها ایستاده است.
 
بهرامی با بیان اینکه سپاهی یک منش و روش است، تاکید کرد: همه منطقه به یقین رسیده‌اند که سپاه تروریست نیست و این را هم دیده‌اند، و می‌دانند سپاه نجات بخش مردم است و همواره از سپاه به عنوان یک نجات بخش در منطقه صحبت می‌شود.
وی‌ اظهار کرد: سپاهی بر پای انقلاب ایستاده و همه مردم ایران یکپارچه سپاهی هستند و فرقی هم نمی‌کند که با چه لباسی مشغول به خدمت هستند، امروز از اینکه می‌گوییم که همه ما سپاهی هستیم باید به خود افتخار کنیم.
 
 
انتهای خبر/پ




کارکنان آموزش و پرورش رودبارجنوب، پاسدارِ سپاه شدند

منبع:آرمـان
? کارکنان آموزش و پرورش رودبارجنوب، پاسدارِ سپاه شدند