پیگیری قاطع دولت و قوه قضائیه در زمینه مبارزه با فساد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و قوه قضائیه با تمام توان پیگیر موضوع برخورد با فساد در تمام سطوح هستند. شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص مسئله مبارزه با فساد گفت: رئیس جمهور امروز در جلسه علنی مجلس به‌صورت شفاف بیان […]

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و قوه قضائیه با تمام توان پیگیر موضوع برخورد با فساد در تمام سطوح هستند.

شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص مسئله مبارزه با فساد گفت: رئیس جمهور امروز در جلسه علنی مجلس به‌صورت شفاف بیان کرد که دولت با تمام قوا آماده برخورد با هرگونه فساد است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور این مهم را عنوان کرد که دولت و قوه قضائیه با تمام توان پیگیر موضوع برخورد با فساد در تمام سطوح هستند که شروع این حرکت بسیار پسندیده‌ است و مردم نیز انتظاری غیر از این مهم از دولت مردمی آیت‌الله رئیسی ندارند.

عضو کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مردم علاقه‌مند هستند که خود دولت در زمینه مبارزه با فساد شروع‌کننده باشد و گلوگاه‌های فسادزا را بندد.

وی عنوان کرد: آنچه که دولت و قوه قضائیه در بحث قوانین از مجلس درخواست داشتند، خوشبختانه همه قوانین اجرایی و جریان‌سازی شده است و جای هیچ‌گونه کمبود قانونی وجود ندارد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: امیدوار هستم مانند همیشه دستگاه‌های نظارتی با چشمان باز همه مسائل را رصد کنند تا اتفاقات ناگواری در این زمینه در استان رخ ندهد.

انتهای خبر/م




پیگیری قاطع دولت و قوه قضائیه در زمینه مبارزه با فساد

منبع:آرمـان
? پیگیری قاطع دولت و قوه قضائیه در زمینه مبارزه با فساد