پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی برای امروز و فردا/ احتمال طغیان رودخانه‌ها در جنوب کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌ها در نیمه جنوبی استان وجود دارد.  حمیده حبیبی در گفت و گو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز و فردا شاهد ناپایداری‌های جوی در سطح […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌ها در نیمه جنوبی استان وجود دارد. 

حمیده حبیبی در گفت و گو با نذیر کرمان درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز و فردا شاهد ناپایداری‌های جوی در سطح استان خواهیم بود و انتظار بارندگی در جنوب و غرب استان وجود دارد.

وی افزود: ناپایداری‌ها به صورت رگبار و رعد و برق خواهد بود و در شرق استان کرمان وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌ها در نیمه جنوبی استان وجود دارد. 

به گزارش نذیر کرمان، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان نیز با اشاره به ورود سامانه بارشی در استان، به رانندگان در این خصوص هشدار داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رانندگان تا حد امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد سفر به خارج از استان را دارند حتما با نیروهای پلیس راه همکاری لازم را داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

انتهای پیام 




پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی برای امروز و فردا/ احتمال طغیان رودخانه‌ها در جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی برای امروز و فردا/ احتمال طغیان رودخانه‌ها در جنوب کرمان