پیش‌بینی طوفان شن و احتمال اختلال تردد در جاده‌های جنوب شرق کشور

کرمان – فت فتو – هواشناسی کرمان پیش‌بینی کرد که طی امروز و فردا به علت طوفان شن، بروز اختلال تردد در محورهای مواصلاتی این استان به سیستان و بلوچستان دور از انتظار نخواهد بود. به گزارش فت فتو استان کرمان در بیشتر از روز گذشته درگیر گردوغبار بوده است و براساس پیش بینی هواشناسی […]

کرمان – فت فتو – هواشناسی کرمان پیش‌بینی کرد که طی امروز و فردا به علت طوفان شن، بروز اختلال تردد در محورهای مواصلاتی این استان به سیستان و بلوچستان دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش فت فتو استان کرمان در بیشتر از روز گذشته درگیر گردوغبار بوده است و براساس پیش بینی هواشناسی این وضعیت همچنان تداوم خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: بتدریج در ساعات بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) از غلظت غبار در مناطق شمالی استان کرمان کاسته می‌شود اما در نیمه جنوبی و غرب استان طی روزهای آینده همچنان افزایش غلظت ریزگردها به صورت متناوب ادامه خواهد داشت. 

مریم سلاجقه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: همچنین طی امروز و فردا در شرق استان وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد که ضمن کاهش کیفیت هوا، وقوع طوفان شن و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان به سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود. 

وی با بیان اینکه در سایر مناطق استان نیز در ساعات بعدازظهر وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می شود بیان کرد: در جنوب و غرب استان نیز امروز و فردا طی ساعات بعد از ظهر علاوه بر افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود.

به گزارش فت فتو شدت گردوخاک در برخی نقاط استان به مرحله خطرناک رسیده بود به طوری که در بخش شهداد در شهرستان کرمان، شهرستان های فهرج، ریگان و نرماشیر در شرق و نیز شهرستان های جیرفت و عنبرآباد امروز ادارات را تعطیل کردند.




پیش‌بینی طوفان شن و احتمال اختلال تردد در جاده‌های جنوب شرق کشور

منبع: ایرنـا
? پیش‌بینی طوفان شن و احتمال اختلال تردد در جاده‌های جنوب شرق کشور