پژو سواری با حدود ۱۰۰ کیلو تریاک در سیرجان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: صبح امروز یک دستگاه پژو حامل ۹۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک پس از تعقیب گریز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متوقف شد. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه پژو حامل ۹۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک پس […]


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: صبح امروز یک دستگاه پژو حامل ۹۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک پس از تعقیب گریز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متوقف شد.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه پژو حامل ۹۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک پس از تعقیب گریز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام عبور از این شهرستان متوقف شد.

مرتضی امیر سبتکی عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاقچی مواد مخدر جهت انتقال یک محموله مواد مخدر از محدوده این شهرستان به مقصد یک شهر مرکزی کشور مطلع شدند.

وی بیان داشت: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سیرجان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و به راننده او دستور ایست می‌دهند اما خودرو با مشاهده ماموران متواری می‌شود.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب و مراقبت و شلیک تیر، خودروی پژو ۴۰۵ را متوقف که در بازرسی از آن ۹۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این راستا گفت: پلیس با تلاش بی‌وقفه و با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از عبور محموله‌های مواد مخدر به طور شبانه‌روزی اقدام می‌کند.

انتهای پیام / ۸۰۰۱۵ / ش





پژو سواری با حدود ۱۰۰ کیلو تریاک در سیرجان توقیف شد

منبع: فــارس
? پژو سواری با حدود ۱۰۰ کیلو تریاک در سیرجان توقیف شد