پویش ملی تامین ۱۰ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار استان کرمان آغاز شد

فت فتو/کرمان پویش ملی تامین ۱۰ هزار بسته نوشت افزار ویژه دانش آموزان کم برخوردار استان کرمان به همت شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در سیرجان آغاز شد. رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز ۳۰ آذرماه در آیین آغاز به کار این پویش در […]

فت فتو/کرمان پویش ملی تامین ۱۰ هزار بسته نوشت افزار ویژه دانش آموزان کم برخوردار استان کرمان به همت شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در سیرجان آغاز شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان امروز ۳۰ آذرماه در آیین آغاز به کار این پویش در شهرستان سیرجان با تقدیر از شرکت های معدنی و صنعتی منطقه گل گهر در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی گفت: پویش ملی تامین نوشت افزار دانش‌آموزان کم برخوردار اقدامی ماندگار در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۵۰ هزار بسته نوشت افزار رایگان بین دانش آموزان کم برخوردار استان بیان کرد: سعی کرده ایم که این بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان بی بضاعت با همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی توزیع شود.

رضایی توجه به آموزش و پرورش را لازمه توسعه پایدار دانست و افزود: منابع طبیعی معادن و بسیاری از ظرفیت های خدادادی به تنهایی توسعه پایدار را محقق نمی سازد، بلکه نیروی انسانی است که نقش موثری در بهره برداری از استعدادهای بالقوه طبیعی دارد.

وی تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد را مهمترین رسالت آموزش و پرورش دانست و گفت: خوشبختانه نیروی انسانی کارآمد و متعهد بومی کشور در عرصه های ملی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و تخصصی خوش درخشیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت گل‌گهر در کشور بی‌نظیر است، گفت: ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت صنعتی معدنی گل گهر در عرصه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و علمی الگوی موثری برای سایر معادن و بنگاه های اقتصادی در کشور است.

رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش برای واحدهای صنعتی، معدنی، اداری، خدماتی و همه ی سازمان هایی که در این کشور کار می کنند نیروی انسانی کارآمد و متعهد تربیت می کند، گفت: همه نهادهای دولتی و غیردولتی باید در تحقق برنامه های  آموزش و پرورش مشارکت کنند تا این دستگاه مهم و زیرساختی رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم با آموزش و پرورش ارتباط مستقیم دارند، اظهار کرد:  آموزش و پرورش بهترین مکان برای فرهنگ سازی و ایجاد بستر لازم جهت توسعه و پیشرفت کشور و پرورش انسان هایی نخبه برای سربلندی ایران اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جهش قابل توجه دانش آموزان کرمانی در کسب رتبه‌های کشوری در المپیادهای علمی دانش آموزان گفت: درخشش دانش آموزان کرمانی در عرصه های پژوهشی، علمی، فرهنگی و ورزشی برای سراسر کشور به عنوان الگویی ارزنده محسوب می شود.

رضایی عدالت آموزشی را یکی از مهمترین راهبرد های خود در آموزش و پرورش دانست و گفت: با تمام وجود عدالت آموزشی و تحقق نصیب برابر آموزشی را در دوردست ترین نقاط استان پیگیری می‌کنیم.

بنابراین گزارش، امروز همچنین طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس کلنگ احداث دو مدرسه ۹ کلاسه خیرساز شادروان حاج هیبت الله لری گوئینی در روستای فخر آباد سیرجان به زمین زده شد.

این دو مدرسه ۹ کلاسه خیرساز با زیربنای هر کدام ۱۰۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ احداث خواهد شد و هزینه ساخت این مدارس بیش از ۱۶ میلیارد تومان است که توسط خانواده زنده یاد حاج هیبت الله لری گوئینی با مشارکت نوسازی مدارس استان پرداخت می شود.

انتهای پیام




پویش ملی تامین ۱۰ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار استان کرمان آغاز شد

منبع: ایـسنا
? پویش ملی تامین ۱۰ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار استان کرمان آغاز شد