پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به ایستگاه آخر رسید

نذیر کرمان/کرمان با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان معرفی شدند. مراسم اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان عصر سوم شهریور در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد. فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: امروز سربازان جنگ نرم، فرهنگی و فضای […]

نذیر کرمان/کرمان با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان معرفی شدند.

مراسم اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان عصر سوم شهریور در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: امروز سربازان جنگ نرم، فرهنگی و فضای مجازی تولیدکنندگان محتوا هستند که جهادگونه تلاش می‌کنند تا در عملیات روانی دشمن پیروز باشند.

سردار محمدعلی نظری با بیان این‌که این رویداد در کرمان به‌عنوان شروع رویدادهای ملی از جوار مضجع شریف شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد، افزود: کاری که با تولید محتوا انجام می‌شود دشمن را می‌سوزاند و آنان را در اهداف شوم‌شان ناکام می‌گذارد.

وی خطاب به شرکت‌کنندگان در این رویداد بیان کرد: در فضای مجازی، ابهام‌زدایی کار اصلی شماست؛ در خصوص شعار سال، جوانی جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب تولیدات عالی و در سطح بالا انجام داده بودید که این کار باید ادامه پیدا کند و امروز جنگ و جهاد ما در راستای موضوعات یادشده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این نکته که در بحث مدیریت و حکمرانی فضای مجازی باید سرعت بیشتری بگیرد و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در بحث دفاعی از دشمن جلوتر است اما دشمن امید به تسلط بر ادراک جوانان ما بسته که وظیفه خطیری بر دوش شماست که جهاد اصلی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان نیز در این آیین گفت: کسانی که در عرصه فضای مجازی و تولید محتوا هستند، کتاب ۴۰ تدبیر را مطالعه کنند که در همه بحران‌های دشمن علیه ایران از جمله بحران هسته‌ای، کوی دانشگاه، فتنه ۸۸، فتنه ۹۶ و اغتشاشات اخیر از تلاش دشمن در راه‌اندازی جنگ علیه ایران آگاه خواهید شد.

دکتر رحمان جلالی بیان کرد: تمام رسانه‌های غرب امروز بر روی رویداد تولید محتوا زوم کرده‌اند.

وی افزود: دولت امروز در گفتمان ولایت به راه خود ادامه می‌دهد و دشمن علیه آن کار می‌کند زیرا ما امروز وحدت بین دیپلماسی و میدان داریم.

جلالی افزود: مدیران این دولت که مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانند حتماً در پشت میز تدبیر می‌کنند و در کف میدان هستند  و توجه به حواشی ندارند.

استفاده از تولیدات برگزیده در مجتمع مس رفسنجان

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: جوانانی پرتوان و پرانرژی در این رویداد شرکت کرده‌اند که اگر هدف درستی جلوی پایشان باشد، تولیداتشان مؤثر خواهد بود.

مهندس حسین محققی موضوعاتی که شرکت‌کنندگان کار کردند را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از پوستر برگزیده در شهرک مس حتما استفاده کنید و از ویدئوها و انیمیشن‌ها که می‌تواند در نشان دادن فعالیت‌های مس کمک کند، باید استفاده شود.

وی بیان کرد: خوشبختی هر جامعه ناشی از رشد آن جامعه است و رشد آن جامعه در گرو ایجاد اطلاعات است  و این تولید محتواها و اطلاعات اگر مسیر درستی داشته باشند آبادانی به همراه خواهند داشت.

به گزارش نذیر کرمان، مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان و دبیر این رویداد هم اظهار کرد: ۳۰ تیم در ۴۸ ساعت تلاش و در پنج بخش رقابت کردند.

حسین باقری افزود: با ۳۰ تیم ۴۰ اثر تولید شد و می‌توان با این آثار نمایشگاهی در همه شهرستان‌ها دایر کرد و مسئولان به این بحث روز توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

معرفی تیم‌های برتر پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان

بر اساس اعلام هیأت داوران این رویداد، در بخش نرم‌افزار بازی تیم «شهید حسین اسدی» رتبه نخست را به دست آورد و در این بخش هیچ‌کدام از تیم‌ها حائز رتبه‌های دوم و سوم شناخته نشدند.

در بخش نرم‌افزار اندروید، تیم «بسیج کارگری شهدای مس سرچشمه رفسنجان» رتبه نخست را به دست آورد و تیم‌های «قهار» و «سوشیاتک» به‌ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش انیمیشن تیم «خاکریزهای سایبری» رتبه اول را به دست آورد و تیم «ققنوس» رتبه دوم را کسب کرد، در این بخش نیز هیأت داوران هیچ‌کدام از تیم‌ها را حائز رتبه سوم ندانست.

در بخش پوستر «مجتبی اسدی» رتبه نخست، «سیدمهدی صمدانی» رتبه دوم و «امین زارع‌تقی» رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش موشن‌گرافیک نیز تیم «سفیر ایده» رتبه اول را از آن خود کرد، تیم «صفر و یک» دوم شد و تیم «مصیبت» عنوان سوم را به دست آورد.

انتهای پیام




پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به ایستگاه آخر رسید

منبع: ایـسنا
? پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان به ایستگاه آخر رسید