پلیس کرمان محموله قریب به ۴ تنی مرفین را کشف کرد

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف سه تن و ۷۱۰ کیلوگرم مرفین و دستگیری شش متهم دخیل در حمل این محموله بسیار سنگین خبر داد. سردارناصر فرشید صبح امروز ۲۷ مهرماه در تشریح این خبر گفت: مأموران ایستگاه بازرسی”سه راهی راین” هنگام پایش نامحسوس خودروهای عبوری و وسایل نقلیه متوقف در محدوده محور […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف سه تن و ۷۱۰ کیلوگرم مرفین و دستگیری شش متهم دخیل در حمل این محموله بسیار سنگین خبر داد.

سردارناصر فرشید صبح امروز ۲۷ مهرماه در تشریح این خبر گفت: مأموران ایستگاه بازرسی”سه راهی راین” هنگام پایش نامحسوس خودروهای عبوری و وسایل نقلیه متوقف در محدوده محور کرمان-زاهدان با هوشمندی و دقت نظر خود به یک دستگاه کامیون پارک شده در یکی از اماکن بین راهی مشکوک شده و پس از واکاوی‌های اولیه، این کامیون را جهت بررسی دقیق تر به پارکینگ منتقل کردند.

وی افزود: پس از انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی چندین ساعته آن سه تن و ۷۱۰ کیلوگرم مرفین جاساز شده در این کامیون کشف و در این رابطه با پیجویی‌های بعدی و سرعت عمل ماموران یک خودروی پژو توقیف و شش متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این محموله از شرق عازم نقاط مرکزی کشور بود که بحمدالله با هوشمندی و دقت عمل ماموران هنگام عبور از حوزه استان کرمان توقیف و متهمان مرتبط با آن پس از واکاوی‌های اطلاعاتی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام




پلیس کرمان محموله قریب به ۴ تنی مرفین را کشف کرد

منبع: ایـسنا
? پلیس کرمان محموله قریب به ۴ تنی مرفین را کشف کرد