پشت پرده فیلم منتشر شده در فضای مجازی از بم/ تردد در جاده بم ـ کرمان با امنیت کامل جریان دارد

سرهنگ سلیمانی درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی در محور بم ـ کرمان توضیح داد و گفت: عامل انتشار این فیلم دستگیر شده است. فت فتو کرمان– سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: در ۳ اسفند ۱۴۰۰ قاچاقچیان  با ۳ خودرو، قصد انتقال  ۳۸ کیلو  و ۵۰۰ گرم هروئین و کراک را از […]

سرهنگ سلیمانی درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی در محور بم ـ کرمان توضیح داد و گفت: عامل انتشار این فیلم دستگیر شده است.

فت فتو کرمان– سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: در ۳ اسفند ۱۴۰۰ قاچاقچیان  با ۳ خودرو، قصد انتقال  ۳۸ کیلو  و ۵۰۰ گرم هروئین و کراک را از استان سیستان و بلوچستان به کرمان داشتند که با هوشیاری پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی بم، خودروی حمل مواد مخدر توقیف و یک نفر دستگیر شد.

او می گوید: قاچاقچیان با ۲ خودروی دیگر زانتیا و پژوه ۴۰۵ مسلح،  راه باز کن ماشین حمل مواد بودند که  برای منحرف کردن ماموران، قصد فرار ماشین حمل مواد را داشتند و به سمت ماموران و ماشین‌های عبوری تیراندازی کردند که  با اقدامات به موقع، ماشین حمل مواد مخدر توقیف و مواد افیونی از آن کشف شد.

بیشتر بخوانید: 


  • تیراندازی قاچاقچیان رای انتقال مواد مخدر ناکام ماند


به گفته فرمانده انتظامی بم ۲ خودروی راه باز کن ماشین حمل مواد متواری شدند؛ اما تلاش ماموران انتظامی برای تعقیب و گریز و دستگیری آن ها همچنان  ادامه دارد و به محض دستگیری آن ها اطلاع رسانی به موقع انجام خواهد شد. 

او می گوید: در این عملیات  یک تانکر عبوری که  از نزدیک شاهد صحنه برخورد ماموران مواد مخدر با اشرار مسلح  بود، از صحنه فیلمبرداری و آن را در فضای مجازی منتشر کرد که این موضوع  باعث نگرانی مردم شده بود. 

سرهنگ سلیمانی گفت: در کوتاه ترین زمان، دستگیری عامل انتشار این فیلم در فضای مجازی که باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شده بود، در دستور کار پلیس قرار گرفت و فرد خاطی دستگیر شد.

او می گوید:  این فرد  پس از دستگیری از اقدام خود اظهار  پشیمانی کرد.

فرمانده انتظامی بم به مردم این اطمینان خاطر را داد که با تلاش ماموران انتظامی، امنیت در جاده بم ـ کرمان برقرار است و عبور و مرور در جاده های این شهرستان با امنیت و آرامش کامل صورت می گیرد. 

انتهای پیام/ م 

فت فتو کرمان کرمان




پشت پرده فیلم منتشر شده در فضای مجازی از بم/ تردد در جاده بم ـ کرمان با امنیت کامل جریان دارد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پشت پرده فیلم منتشر شده در فضای مجازی از بم/ تردد در جاده بم ـ کرمان با امنیت کامل جریان دارد