پرواز سیمرغ جشنواره چهلم فیلم فجر بر فراز کرمان

کرمان – فت فتو – اکران فیلم های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از عصر جمعه ۱۵ بهمن ماه در ۲ سینمای آسیا و شهرتماشای شهر کرمان و نیز در جنوب استان آغاز شده است و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.. به گزارش فت فتو، قرار است در این مدت […]

کرمانفت فتو – اکران فیلم های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از عصر جمعه ۱۵ بهمن ماه در ۲ سینمای آسیا و شهرتماشای شهر کرمان و نیز در جنوب استان آغاز شده است و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد..

به گزارش فت فتو، قرار است در این مدت ۱۶ فیلم اصلی جشنواره در مجموع ۴۸ نوبت در سه سانس ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سینماآسیا و ۱۷:۳۰، ۲۰ و ۲۲:۳۰ در سینما شهر تماشای شهر کرمان اکران شود.

به گفته محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای دریافت بلیت ۲ سامانه غیرحضوری در نظر گرفته شده و امکان دریافت بلیت حضوری در محل سینما نیز وجود دارد که با توجه به شیوع پیک ششم کرونا در کشور و استان کرمان سینماها با ظرفیت ۵۰ درصد فعالیت می‌کنند.

​  جدول اکران فیلم های چهلمین جشنواره فجر در <a href=کرمان” height=”438″ src=”https://img9.irna.ir/d/r2/2022/02/06/3/169435741.jpg?ts=1644139074766″ width=”700″>
جدول اکران فیلم های چهلمین دوره جشنواره فجر در کرمان

اکران فیلم های جشنواره فجر در جنوب کرمان

اکران فیلم ها در جنوب استان کرمان نیز طبق همین برنامه زمان بندی درحال انجام است.

حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه چهلمین جشنواره فیلم فجر در ۲ بخش فرهنگی و رقابتی برگزار می شود ادامه داد: چهلمین جشنواره فیلم فجر بر اساس عدالت فرهنگی برنامه‌ریزی شده تا مردم هنردوست جنوب کرمان نیز بتوانند به طور همزمان، فیلم‌های این جشنواره را تماشا کنند.

به گفته وی، سینما شهید مداحی پور جیرفت به مدت یک هفته روزانه با پخش سه سانس( ساعت های۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰) میزبان جشنواره فجر استانی جنوب کرمان است.

بر اساس جدول اعلام شده از سوی ستاد برگزاری جشنواره در کرمان امروز یکشنبه در سینما آسیا فیلم هناس در نوبت اول ساعت ۱۷ به کارگردانی حسین دارابی، فیلم مردبازنده در نوبت دوم ساعت ۱۹:۳۰ به کارگردانی محمدحسین مهدویان و فیلم شادروان نوبت سوم ساعت ۲۲ به کارگردانی حسین نمازی و در سینما شهر تماشا فیلم شادروان نوبت اول ساعت ۱۷:۳۰ به کارگردانی حسین نمازی، فیلم برف آخر نوبت دوم ساعت ۲۰ به کارگردانی امیرحسین عسگری و فیلم هناس نوبت سوم ساعت ۲۲:۳۰ به کارگردانی حسین دارابی اکران خواهند شد.

پرواز سیمرغ جشنواره چهلم فیلم فجر بر فراز <a href=کرمان” height=”700″ src=”https://img9.irna.ir/d/r2/2022/02/06/3/169436150.jpg?ts=1644142836950″ width=”587″>

به گزارش فت فتو، چهلمین جشنواره فیلم فجر با ۲۲ فیلم در بخش «سودای سیمرغ»، ۱۰ فیلم در بخش «فیلم کوتاه» و هشت فیلم در بخش «مستند» از ۱۱ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده در برج میلاد به عنوان خانه جشنواره، برگزار می‌شود. فیلم‌های این دوره از جشنواره در سینماهای ۳۱ استان در سراسر کشور اکران شده است.




پرواز سیمرغ جشنواره چهلم فیلم فجر بر فراز کرمان

منبع: ایرنـا
? پرواز سیمرغ جشنواره چهلم فیلم فجر بر فراز کرمان