پرداختن هنرمندان به عاشورا موجب شناساندن این واقعه به آیندگان می‌شود

کرمان – فت فتو – امام جمعه بردسیر گفت: پرداختن هنرمندان به واقعه مهم عاشورا موجب جاودانگی و بقا و شناساندن آن به آیندگان می‌شود. به گزارش فت فتو عصر امروز پنج شنبه یک نمایشگاه عکس گروهی با حضور امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از هنرمندان […]

کرمان – فت فتو – امام جمعه بردسیر گفت: پرداختن هنرمندان به واقعه مهم عاشورا موجب جاودانگی و بقا و شناساندن آن به آیندگان می‌شود.

به گزارش فت فتو عصر امروز پنج شنبه یک نمایشگاه عکس گروهی با حضور امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از هنرمندان و علاقمندان به هنر عکاسی در محل فرهنگسرای مولوی شهرداری بردسیر افتتاح شد.

شهردار بردسیر نیز در این آیین گفت: شهرداری در راستای توجه به هنرمندان و حمایت از نخبگان شهرستان، از کلیه فعالیتهای فرهنگی و هنری حمایت می کند.

رضا شاه حیدری افزود: بازگشایی فرهنگسرای مولوی، استمرار فعالیتهای نمایشگاهی و برگزاری کلاسهای هنری در این فرهنگسرا نیز در همین راستا است.
وی همچنین از مساعدت و همراهی تعدادی از هنرمندان بردسیر در راه اندازی دوباره فرهنگسرا قدردانی کرد.

عکسهای این نمایشگاه، برگزیده آثار ارسالی شهروندان به مسابقه عکاسی محرم بودند که پیشتر به ابتکار شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسیر برگزار شده بود.

در ادامه این مراسم، از نفرات برتر با اهدای هدیه و لوح تقدیر قدردانی شد.

نفرات اول تا پنجم به ترتیب: سیدعلی حسینی نسب، امیرمهدی صادقی، علی کاظمی نژاد، معظمه کاظمی و میثم سیستانی بودند. از سایر شرکت کنندگان نیز که آثارشان به نمایشگاه راه یافته بود، تقدیر شد.

در این نمایشگاه آثار ۲۰ هنرمند عکاس حرفه ای و آماتور در دو بخش عکس موبایلی و عکاسی با دوربین به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه از امروز  به مدت یک هفته صبح و عصر پذیرای بازدید عموم علاقمندان است.

بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.




پرداختن هنرمندان به عاشورا موجب شناساندن این واقعه به آیندگان می‌شود

منبع: ایرنـا
? پرداختن هنرمندان به عاشورا موجب شناساندن این واقعه به آیندگان می‌شود