پای شرکتهای مختلف هواپیمایی را به کرمان باز کنید

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: برای افزایش تعداد پروازها، باید پای شرکت‌های مختلف هواپیمایی به کرمان باز شده و با شرکت‌های هواپیمایی مختلف قرارداد بسته شود. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح شنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان ضمن تبریک روز جهانی هواپیمایی […]

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: برای افزایش تعداد پروازها، باید پای شرکت‌های مختلف هواپیمایی به کرمان باز شده و با شرکت‌های هواپیمایی مختلف قرارداد بسته شود.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح شنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان ضمن تبریک روز جهانی هواپیمایی اظهار داشت: علیرغم همه توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان در ناامن سازی کشور، با هوشیاری نهادهای اطلاعاتی وامنیتی خوشبختانه طی چند سال گذشته شاهد کوچک‌ترین رخداد ناامنی در صنعت هواپیمایی کشور و استان کرمان نبوده‌ایم و هیچ مورد هواپیماربایی نداشته‌ایم.

رئیس شورای قضائی استان کرمان خاطرنشان ساخت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر صنعت حمل ونقل هوایی فراگیر شده است و اقشار مختلف مردم از سفرهای هوایی استفاده می‌کنند لذا ضرورت دارد به تناسب تقاضاهای موجود میزان پروازها و فروش بلیط‌ها افزایش یابند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان یکی از گلایه‌های به حق مردمی را کمبود میزان بلیط هواپیما برشمرد و افزود: ضمن تشکر از مدیرکل فرودگاه‌های استان که تلاش زیادی درخصوص افزایش پروازهای استان دارند ضرورت دارد مسئولان مربوطه در خصوص افزایش پروازها و به تبع آن افزایش صندلی در ناوگان هوایی استان کرمان تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و پای شرکت‌های مختلف هواپیمایی را به کرمان باز کنند و با شرکت‌های هواپیمایی مختلف قرارداد بسته شود.

حمیدی با اشاره به اینکه صنعت حمل و نقل هوایی و هوانوردی نقش بسزایی در توسعه هر جامعه و کشوری دارد، افزود: هرچه صنعت حمل ونقل هوایی پویاتر و فعال‌تر باشد شاهد رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بیشتری در آن جوامع هستیم و امروزه اکثر کشورهای دنیا بیشترین بهره را از این صنعت می‌برند

وی افزود: استان کرمان به عنوان بزرگترین پهنه هوانوردی کشور با دارا بودن ۵فرودگاه نقش و تأثیر بسزایی در صنعت حمل ونقل هوایی کشور را دارد.

کد خبر ۵۹۶۱۷۹۲




پای شرکتهای مختلف هواپیمایی را به کرمان باز کنید

منبع: مــهر
? پای شرکتهای مختلف هواپیمایی را به کرمان باز کنید