پایان مسابقات فوتبال پیشکسوتان شرق استان در فهرج

پس از حدود دو ماه مسابقات فوتبال پیشکسوتان شرق استان که به میزبانی فهرج برگزار شد با مشخص شدن چهره تیم قهرمان به پایان رسید. به گزارش فت فتو؛ عصر روز گذشته و در فینال مسابقات‌ فوتبال پیشکسوتان شرق استان گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که میزبانی آن را فهرج برعهده داشت، تیم سردخانه خاتم […]

پس از حدود دو ماه مسابقات فوتبال پیشکسوتان شرق استان که به میزبانی فهرج برگزار شد با مشخص شدن چهره تیم قهرمان به پایان رسید.

به گزارش فت فتو؛ عصر روز گذشته و در فینال مسابقات‌ فوتبال پیشکسوتان شرق استان گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که میزبانی آن را فهرج برعهده داشت، تیم سردخانه خاتم نگین کویر با نتیجه ۳ بر ۲ از سد ستارگان کویر نرماشیر گذشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

همچنین تیم نگین شرق‌ فهرج به مقام سوم و تیم شهدای روداب نیز کاپ اخلاق این مسابقات را به دست آوردند.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال پیشکسوتان شرق استان گفت: اقدامات خوبی را در ورزش فهرج شروع کرده ایم و در این راستا هیچ‌ کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: امسال به غیر از ۱۰ زمین چمن گل هندبالی که زیرسازی آنها از طریق دهیاری ها و با استفاده از پتانسیل نماینده محترم پیگیر ساخت آنها هستیم، بیش از ۱۳ میلیارد تومان برای ورزش شهرستان اعتبار گذاشته ایم و این جدا از اعتبار سالن ورزشی بخش نگین کویر است که از طریق راه و شهرسازی ساخته می شود.

سعیدنیا با اشاره به پروژه های نیمه تمام ورزشی فهرج بیان کرد: برای سالن ورزشی چاهدگال که بیش از ۱۰ سال از کلنگ زنی آن میگذرد امسال ۴ میلیارد تومان اعتبار گذاشته ایم و طبق گفته مدیرکل راه و شهرسازی تا پایان سال آینده به اتمام میرسد.

رییس شورای ورزش شهرستان در پایان با قدردانی از مسئولین برگزار کننده مسابقات اظهار کرد: انصافا آقای امامعلی نژاد رئیس هیئت فوتبال نعمت بزرگی برای فهرج است چرا که زندگی خود را وقف فوتبال و فوتسال فهرج کرده و امیدواریم در شرق استان به مانند این بزرگوار نمونه های بیشتری در راستای توسعه ورزش شاهد باشیم.

وی ضمن تبریک قهرمانی تیم سردخانه خاتم الانبیاء بخش نگین کویر از زحمات محمد کدخدامنش مدیرعامل این تیم به سبب حمایت مالی از ورزش تشکر کرد.

انتهای پیام/عباسزاده




پایان مسابقات فوتبال پیشکسوتان شرق استان در فهرج

منبع:آرمـان
? پایان مسابقات فوتبال پیشکسوتان شرق استان در فهرج