پایان ماموریت محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در قلعه گنج اعلام شد

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به پایان ماموریت محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در قلعه گنج، گفت: بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی در منطقه جازموریان و زهکلوت وارد شده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور امشب در دیدار با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به […]

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به پایان ماموریت محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در قلعه گنج، گفت: بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی در منطقه جازموریان و زهکلوت وارد شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور امشب در دیدار با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به اینکه سفر ما به استان کرمان از شهرستان ارزوئیه آغاز شده و در این منطقه از طرح گلخانه‌ای بنیاد مستضعفان بازدید شد، اظهار داشت: گلخانه ارزوئیه متناسب با منابع آب منطقه توسعه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای به سمت محصولات کم آب رفته‌ایم و الگوی کشت مدنظر است، گفت: در حال حاضر ۲۰ هکتار گلخانه در شهرستان ارزوئیه وجود دارد که در مدیریت بنیاد مستضعفان است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان در اقدامات توسعه‌ای کشاورزی تامین امنیت غذایی کشور را در اولویت دارد، افزود: در این بازدیدها فرماندار ارزوئیه مشکلاتی را مطرح کرد که حتماً پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به افراد تحت پوشش کمیته امداد در ارزوئیه نفری یک میلیون تومان پرداخت می‌شود که حدود یک میلیارد تومان می‌شود، ادامه داد: ساخت یک زمین چمن ورزشی را قول دادیم و مابقی مشکلات را نیز حتماً بررسی خواهیم کرد تا در حد امکان اجرایی می‌شود.

فتاح با اشاره به اینکه تکمیل چرخه کشاورزی استراتژی بنیاد مستضعفان در کشور و استان کرمان است، گفت: زمین کارخانه نساجی کرمان را در صورت پیشنهاد مطلوب واگذار می‌کنیم و آماده سرمایه‌گذاری در بخش ساختمان سازی و مسکن هستیم.

وی با بیان اینکه کارخانه تولید نوشابه با برند زمزم در کرمان داریم که از این کارخانه هم بازدید شد، افزود: حدود ۲۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به‌کار هستند و تکنولوژی آن نیز به‌روز شده است البته کارخانه زمزم کرمان قابل توسعه است و این آمادگی وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه در منطقه جازموریان و محرومیت زدایی در این منطقه فعال شدیم، گفت: در شهرستان قلعه گنج کار بنیاد مستضعفان تمام است و هر تعهدی که تاکنون داده‌ایم به اتمام می‌رسد و تحویل می‌دهیم.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان برای محرومیت‌زدایی در منطقه جازموریان و زهکلوت وارد شده است، ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در برنامه است.

فتاح با اشاره به اینکه در شهرستان‌های بم و قلعه گنج هر کدام یک هتل داریم که آماده واگذاری به سرمایه‌گذار جدید وجود دارد، افزود: برای سه هزار محروم استان کرمان، تعهد ساخت مسکن داریم که تعدادی ساخته شده و یا در حال تحویل است.

وی با بیان اینکه تعدادی از این واحدها مربوط به مددجویان بهزیستی و یا کمیته امداد است، گفت: تعهد ساختمان سازی برای محرومان استان کرمان حتماً اجرا می‌شود و این آمادگی وجود دارد که با اتمام آن دوباره شروع کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: تاکنون ۸۰ هزار بسته معیشتی لبنی و مواد غذایی معادل ۵۰ میلیارد تومان در استان کرمان بین مددجویان کمیته امداد و محرومان توزیع شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/




پایان ماموریت محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در قلعه گنج اعلام شد

منبع: تسنــیم
? پایان ماموریت محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در قلعه گنج اعلام شد