پاس کاری مسئولین به زمین معلمین قرآنیِ کرمان رسید

فت فتو/کرمان طبق بخشنامه مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۹ در زمینه برگزاری آزمون استخدام معلمین قرآنی، حق التدریس، نهضت سواد آموزی و …، اول مردادماه ۱۴۰۰ این آزمون برگزار شد که اکنون حدود ۳۰۰ معلم قرآنی استان کرمان که در این آزمون قبول شده اند در بلاتکلیفی به سر می برند. به […]

فت فتو/کرمان طبق بخشنامه مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۹ در زمینه برگزاری آزمون استخدام معلمین قرآنی، حق التدریس، نهضت سواد آموزی و …، اول مردادماه ۱۴۰۰ این آزمون برگزار شد که اکنون حدود ۳۰۰ معلم قرآنی استان کرمان که در این آزمون قبول شده اند در بلاتکلیفی به سر می برند.

به گزارش فت فتو، مجوز شرکت در این آزمون پس از بررسی پرونده های مشمولین این بخشنامه در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و کارگروه استان کرمان صادر شد اما بعد از اعلام نتایج آزمون که باید قبول شدگان به دانشگاه فرهنگیان برای گذراندن درس ها و پودمان هایی که این افراد باید بگذرانند، معرفی می شدند ولی متاسفانه هیچ اقدامی از طرف ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و اداره کل استان صورت نگرفته است.

با توجه به مراجعات و پیگیری های حدود ۳۰۰ معلم قرآنی استان کرمان، مسئولین مربوطه اعلام کردند که پرونده این افراد دارای نواقصی بوده و وزارت آموزش و پرورش آنها را تایید نکرده؛ این درحالی است که پرونده های سایر استان ها پس از اعلام وزارتخانه رفع نقص و به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده اند.

با وجود پیگیری این موضوع از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان، نماینده های مردم استان در مجلس شورای اسلامی و … متاسفانه تاکنون هیچ پاسخ قابل قبولی به این افراد داده نشده، گفتنی است که پرونده ها قبل از آزمون بررسی شده است.

یکی از نمایندگان معلمین قرآنی می گوید: متاسفانه هیچ یک از مسئولین پاسخگو نیستند و فقط می گویند پرونده های شما ناقص است و وزارتخانه آنها را تایید نکرده است این درحالی است که وزارت آموزش و پرورش به نمایندگان ما اعلام کرده که ما چندین بار نامه به اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان داده ایم که پرونده ها را کامل کند که استان در این زمینه کوتاهی کرده است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان در این رابطه به خبرنگار فت فتو گفت: این موضوع را باید وزارت آموزش و پرورش پاسخ دهد و مربوط به استان نیست.

گفتنی است: مهلت ثبت نام پودمان دانشگاه فرهنگیان اول آبان ماه پایان می یابد که امیدواریم مسئولین پاسخی صحیح به این موضوع دهند.

در آزمون استخدامی معلمین قرآنی ۳۳۱ نفر قبول شده اند که ۳۴ نفر آنها به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده اند و مابقی بلاتکیف هستند.

انتهای پیام




پاس کاری مسئولین به زمین معلمین قرآنیِ کرمان رسید

منبع:ایـسنا
? پاس کاری مسئولین به زمین معلمین قرآنیِ کرمان رسید