ولایت‌مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم

نذیر کرمان/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: از شاخصه‌های ویژه ولایت‌مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم. رحمان جلالی امروز چهارم شهریورماه در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بم اظهار کرد: کسانی که در عرصه جنگ اقتصادی در کنار ما ایستاده‌اند برای ما ارزشمند هستند و توانسته‌اند به منویات مقام […]

نذیر کرمان/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: از شاخصه‌های ویژه ولایت‌مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم.

رحمان جلالی امروز چهارم شهریورماه در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بم اظهار کرد: کسانی که در عرصه جنگ اقتصادی در کنار ما ایستاده‌اند برای ما ارزشمند هستند و توانسته‌اند به منویات مقام معظم رهبری در بحث رشد تولید لبیک بگویند.

وی ادامه داد: از شاخصه‌های ولایت‌مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم و مصداق بخشی از عملیاتی کردن شعار سال افتتاح این پروژه‌هاست.

جلالی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای بررسی وضعیت و جایگاه خودمان است، تصریح کرد: اگر بخواهیم کارنامه دولت را منصفانه بررسی کنیم باید در سه محور نگاه، رویه و عملکردها توجه داشته باشیم.

معاون استاندار کرمان افزود: دولت سیزدهم به تمام ظرفیت‌ها توجه دارد و در نگاه به سیاست خارجی، همه دنیا را غرب نمی‌بیند و تمام تخم مرغ‌ها را در سبد غرب نگذاشته است.

وی افزود: در فضای اقتصادی نیز دولت در سال اول کاری، سرمایه اجتماعی خود را در معرض امتحان گذاشت و طرح جراحی اقتصادی و اصلاح یارانه‌ها را با شجاعت اجرا کرد زیرا به گفته خیلی از اقتصاددانان ضرورت داشت ارز ترجیحی حذف شود.

جلالی با اشاره به برنامه‌ریزی و راهبردهای دولت سیزدهم بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، ۱۰ سال عقب ماندگی اقتصادی داریم که باید این عقب ماندگی را جبران کنیم و  جبران این عقب ماندگی اقتصادی بعضا در ساختارهای ما است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به مشکل کسری بودجه اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی دولت را با ۴۸۰ همت بدهی تحویل گرفت و توانست در مدت دو سال این عدد را به ۲۵۰ همت برساند.

وی با اشاره به مدیریت شبکه بانکی به عنوان یکی از راهکارهای مهار تورم، در ادامه به عقب‌ماندگی حوزه مسکن در کشور اشاره و اظهار کرد: جبران این عقب‌ماندگی به این سادگی نیست و دولت تلاش و همت خود را گذاشته تا این مسئله جبران شود.

جلالی اظهار کرد: دولت خودش را از حاشیه‌ها کنار کشیده و به دنبال حاشیه نیست و آنچه گفتمان دولت است، خدمت بی‌منت به مردم، کار و تلاش شبانه‌روزی و عزت در سیاست خارجی است.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: رتبه فضای کسب و کار استان کرمان طی یک سال گذشته ۱۵ پله ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش نذیر کرمان، با حضور معاون استاندار کرمان پروژه صنایع بسته‌بندی و سردخانه به نمایندگی از پروژه‌های هفته دولت در بم با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

انتهای پیام




ولایت‌مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم

منبع: ایـسنا
? ولایت‌مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم