وقوع وزش باد از بعد از ظهر جمعه/ روند افزایش دما را خواهیم داشت

مریم سلاجقه گفت: از بعد از ظهر جمعه وزش باد خواهیم داشت که برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده سرعت وزش باد بیشتر خواهد بود. به گزارش فت فتو؛ مریم سلاجقه در گفت‌وگو با راه آرمان؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان با بیان اینکه پدیده جوی خاص قابل مشاهده نداریم، گفت: […]

مریم سلاجقه گفت: از بعد از ظهر جمعه وزش باد خواهیم داشت که برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده سرعت وزش باد بیشتر خواهد بود.

به گزارش فت فتو؛ مریم سلاجقه در گفت‌وگو با راه آرمان؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمان با بیان اینکه پدیده جوی خاص قابل مشاهده نداریم، گفت: از بعد از ظهر جمعه وزش باد را خواهیم داشت که برای روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده سرعت وزش باد بیشتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه تقریبا تا روز یکشنبه وزش باد ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: پدیده افزایش ابر نیز پیش بینی می شود که در این پدیده احتمال بارش در ارتفاعات شمالی به صورت بسیار ضعیف را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: از نظر دمایی تا پایان هفته روند افزایشی دما را داریم و صبح امروز لاله زار با ۴- درجه سردترین نقطه استان بوده است و طی ۲۴ ساعت گذشته منوجان با ۲۹ درجه گرمترین هوای استان را داشته است و در شهر کرمان حداقل دما ۱ و حداکثر دما به ۲۳ درجه خواهد رسید.


انتهای پیام/




وقوع وزش باد از بعد از ظهر جمعه/ روند افزایش دما را خواهیم داشت

منبع: دانــا
? وقوع وزش باد از بعد از ظهر جمعه/ روند افزایش دما را خواهیم داشت