وضعیت امروز هوای استان کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:‌ برای امروز، رگبار پراکنده باران در جنوب استان کرمان پیش بینی می شود. حمیده حبیبی گفت:‌ برای امروز رگبار پراکنده باران در جنوب استان کرمان و از فردا تا پایان هفته افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و احتمال تگرگ در ساعات بعد از ظهر در […]

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:‌ برای امروز، رگبار پراکنده باران در جنوب استان کرمان پیش بینی می شود.

حمیده حبیبی گفت:‌ برای امروز رگبار پراکنده باران در جنوب استان کرمان و از فردا تا پایان هفته افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و احتمال تگرگ در ساعات بعد از ظهر در بیشتر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

او می‌گوید: احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها، جاری شدن روان آب‌ها دور از انتظار نیست.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان مردم از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات جدا خوداری کنند.

 او گفت: وزش تندباد‌های لحظه‌ای را در برخی از مناطق استان کرمان در ساعات بعد از ظهر شاهد خواهیم بود.

حبیبی می‌گوید: فهرج طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان کرمان پشت سر گذاشته و صبح امروز لاله زار با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

به گفته او حداقل دمای امروز شهر کرمان، ۳۸ درجه سانتیگراد است و امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

فت فتو کرمان کرمان




وضعیت امروز هوای استان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? وضعیت امروز هوای استان کرمان