وزیر نیرو به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

گروه استان‌ها- وزیر نیرو با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو امشب و در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر […]

گروه استان‌ها- وزیر نیرو با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو امشب و در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سید الشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرده و با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کرد.

بازدید از نیروگاه‌های زرند، کارخانه فولاد بوتیا و نیروگاه سیکل ترکیبی شهید سپهبد قاسم سلیمانی از برنامه‌های سفر یک‌روزه محرابیان وزیر نیرو به استان کرمان است.

تصاویر| رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد
وزیر آموزش و پرورش به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد
رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصاویر

به گزارش تسنیم، وزیر نیرو که به صورت زمینی و از سمت استان هرمزگان به استان کرمان سفر کرده با استقبال سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون امورعمرانی استانداری کرمان و مدیران آب و برق منطقه‌ای استان وارد کرمان شد و در بدو ورود به زیارت مرقد مطهر سردار دل‌ها در گلزار شهدای بین المللی کرمان رفت.

انتهای پیام/۵۱۱/ی

 




وزیر نیرو به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

منبع: تسنــیم
? وزیر نیرو به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد