وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان رفسنجان کوتاهی کرده است

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در حوزه ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان کوتاهی‌هایی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است که دادستانی در راستای حفظ و احیاء حقوق عامه به جد این مهم را پیگیری خواهد کرد. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حسین رمضانی‌زاده در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در […]


رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در حوزه ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان کوتاهی‌هایی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است که دادستانی در راستای حفظ و احیاء حقوق عامه به جد این مهم را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حسین رمضانی‌زاده در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر کشور از موقوفات هلال‌احمر در رفسنجان اظهار داشت: وزارت بهداشت به تکالیف و وظایف قانونی خود در شهرستان رفسنجان به‌خوبی عمل نکرده و عمده اقدامات در حوزه بهداشت و سلامت از جمله ساخت بیمارستان و برخی مراکز درمانی با پیگیری خیران و تعدادی از موقوفات انجام شده و ضرورت دارد توجهی بیش از گذشته توسط وزارت بهداشت در این خصوص انجام شود.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان ادامه داد: تلاش همه مسؤولان اجرایی و قضائی در سطح استان و شهرستان بر حفظ و احیاء موقوفات و اجرای نیات واقفان در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف رفسنجان است.

وی افزود: در این راستا موقوفات بزرگ هلال‌احمر در رفسنجان نیز جایگاه خاص و ویژه‌ای دارند و ضرورت دارد با همکاری و هماهنگی تمامی مسؤولان امر در راستای ارتقاء وضع موجود به‌ویژه در جهت ساخت، تجهیز و به‌روزرسانی مراکز پزشکی و درمانی پیگیری و اقدام فوری شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد :حال که با پیگیری و تلاش‌های مسؤولان هلال‌احمر طی سنوات گذشته موقوفات هلال‌احمر به مرحله کسب درآمد مناسب و سوددهی رسیده، ضرورت دارد مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و وزارت بهداشت در سطح کشور در اسرع وقت در راستای حفظ و احیاء حقوق عامه و اجرای نیات واقفان و حفظ حقوق بیت‌المال و در نهایت بهبود فرآیند خدمات‌رسانی به مردم نجیب رفسنجان پیگیری و اقدام عاجل را جهت صدور واخذ مجوزهای لازم در این راستا از جمله احداث و تکمیل مرکز جامع چشم پزشکی، مرکز توانبخشی و… انجام دهند.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان رفسنجان کوتاهی کرده است

منبع: فــارس
? وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان رفسنجان کوتاهی کرده است