ورزشکاران آرمان‌های انقلاب و رهنمودهای امام راحل را پاس بدارند

عبدالرضا رسولی گفت: ورزشکاران وظیفه دارند که آرمان های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی(ره) را پاس بدارند. به گزارش فت فتو؛ عبدالرضا رسولی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تمامی ورزشکاران و به ویژه ورزشکاران نسل جوان وظیفه دارند که آرمان های […]

عبدالرضا رسولی گفت: ورزشکاران وظیفه دارند که آرمان های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی(ره) را پاس بدارند.

به گزارش فت فتو؛ عبدالرضا رسولی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تمامی ورزشکاران و به ویژه ورزشکاران نسل جوان وظیفه دارند که آرمان های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی(ره) را پاس بدارند.


مسئول کمیته کیک بوکسینگ واکو استان کرمان با تأکید بر اینکه وزرشکاران بیانات و منویات رهبر فرزانه انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند، ابراز کرد: آحاد ملت ایران و به ویژه ورزشکاران به ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی پایبند و متعهد باشند.


وی بیان کرد: متأسفانه هجمه های زیادی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد و با نگاه گذرا به این مسائل، مشاهده می کنیم که اکثر این اقدامات به ناحق و با بی عدالتی است و ورزشکارانی که پناهنده سایر کشورها می شوند، اگر در کشور دارای مقام های متعدد باشند با حضور در کشورهای دیگر بایگانی می شوند.


رسولی تأکید کرد: ورزشکاران بدانند که انقلاب ما، انقلاب مستضعفان است و باید ارزش ها و آرمان ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مد نظر قرار دهند و فریب رسانه های بیگانه را نخورند.


انتهای پیام/




ورزشکاران آرمان‌های انقلاب و رهنمودهای امام راحل را پاس بدارند

منبع: دانــا
? ورزشکاران آرمان‌های انقلاب و رهنمودهای امام راحل را پاس بدارند