همایش بزرگ روزه اولی های کرمان به شکرانه حضور در ضیافت الهی

گلزار شهدای کرمان امروز میزبان فرشته هایی بود که توفیق نخستین حضورشان در ضیافت الهی رمضان را جشن گرفته بودند.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان جشن شکرگزاری روزه‌اولی‌ها با حضور استاندار کرمان، جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان دختر شهر کرمان در گلزار شهدا ودر جوار آرامگاه شهید حاج قاسم برگزار شد.  معاون پرورشی […]

گلزار شهدای کرمان امروز میزبان فرشته هایی بود که توفیق نخستین حضورشان در ضیافت الهی رمضان را جشن گرفته بودند.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان جشن شکرگزاری روزه‌اولی‌ها با حضور استاندار کرمان، جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان دختر شهر کرمان در گلزار شهدا ودر جوار آرامگاه شهید حاج قاسم برگزار شد.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم  گفت: امسال حدود ۵۲ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در استان به سن تکلیف رسیده‌اند،  و جشن تکلیف این دانش‌آموزان در سراسر استان برگزار شد.

سیداصغر سادات‌حسینی افزود: یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای نوتکلیفان برگزار می‌شود جشن روزه‌اولی‌هاست که در مدارس متعدد برگزار شده و تأکید ما نیز بر برگزاری بیشتر این جشن در مدارس است و به‌صورت نمادین نیز در بعضی از شهرستان‌ها در مناطق خاصی برگزار می‌شود.

 بگفته وی: امروز در شهر کرمان جشن روزه‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر در گلزار شهدای کرمان با حضور حدود ۱۰۰۰ دانش‌آموز از نواحی یک و دو برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برنامه‌هایی برای برگزاری جشن نمادین روزه‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان پسر نیز تدارک دیده شده است.

 

دانلود

کد ویدیو

جشن روزه اولی ها در دیگر مناطق استان  هم با شکوه خاص برگزار شد.

 

دانلود

کد ویدیو




همایش بزرگ روزه اولی های کرمان به شکرانه حضور در ضیافت الهی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? همایش بزرگ روزه اولی های کرمان به شکرانه حضور در ضیافت الهی