هفته دوم لیگ برتر فوتسال| فولاد زرند از پس فردوس برنیامد

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان به مصاف تیم فوتسال فردوس قم رفت و در نهایت در یک بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه ۲_۳ از میهمان خود شکست خورد. به گزارش فت فتو از کرمان، تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان عصر امروز در سالن تلاش شهر کرمان به مصاف تیم فوتسال فردوس قم رفت و […]


تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان به مصاف تیم فوتسال فردوس قم رفت و در نهایت در یک بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه ۲_۳ از میهمان خود شکست خورد.

به گزارش فت فتو از کرمان، تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان عصر امروز در سالن تلاش شهر کرمان به مصاف تیم فوتسال فردوس قم رفت و در نهایت در یک بازی سخت و نفس‌گیر با نتیجه دو بر سه از میهمان خود شکست را پذیرا شد.

در این بازی ابتدا در دقیقه ۹ احمدنیا گل اول بازی و فولاد زرند ایرانیان را به ثمر رساند اما این شادی زیاد طول نکشید و در دقیقه ۱۰ بازی امیر حسین رضوی گل تساوی تیم فردوس قم را به ثمر رساند.

مهران رضاپور دو دقیقه بعد، بعد از گل تساوی گل دوم تیم فردوس قم را به ثمر رساند، تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان که سعی در به تساوی کشاندن مسابقه داشت حملات زیادی را به سمت دروازه فردوس قم انجام داد اما در نهایت در دقیقه ۲۵ بازی سعید قلندری گل سوم تیم فردوس قم را به ثمر رساند.

در ادامه بازی فولاد زرند ایرانیان توسط محمد معین‌لو گل دوم را وارد دروازه کرد و سعی در به تساوی کشیدن بازی داشت و حتی این تیم تا یک قدمی دروازه فردوس قم نیز پیش رفت اما با کم دقتی بازیکنان فرصت‌ها را از دست داد و در نهایت بازی را به میزبان خود فردوس قم با نتیجه سه بر دو واگذار کرد.

رضا کردی امشب پس از باخت تیمش مقابل فردوس قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما بر اساس آنالیز دقیق از این دیدار می‌دانستیم که امشب بازی سختی را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه تیم ما در مرحله گذر قرار دارد، افزود: مابین تیمی که سال اول حضورش را در لیگ برتر فوتسال تجربه می‌کند با تیمی که یکی از قطب‌های برتر فوتسال در کشور است، تیم فولاد زرند ایرانیان تنها با پنج جلسه تمرین در این رقابت حاضر شده است در حالیکه رقیب ما بیش از چهل روز زمان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال داشته است. 

کردی با بیان اینکه چند بازی ابتدایی تیم فوتسال زرند ایرانیان حکم بازی تدارکاتی را دارند، افزود: تمام بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار می‌دهیم که این کار را کمتر تیمی در لیگ برتر فوتسال انجام می‌دهد زیرا به دلیل مدت زمان کم حضور در مسابقات فوتسال هنوز به ترکیب و شاکله اصلی تیم و بازیکنانی که در ادامه کار می‌توانند به ما کمک کنند و اینکه نقاط ضعف در پست‌هایی از بازی هنوز داریم اطلاعات صحیحی را نداریم.

وی با بیان اینکه سعی داریم در هر بازی با تمرینات بیشتر بهتر شویم، عنوان کرد: بازیکنان تیم فولاد زرند ایرانیان با توجه به پتانسیل بالایی که دارند امروز از تمام آن استفاده نکردند و به نوعی من از عملکرد آنها زیاد راضی نیستم اما در آینده با تمرینات بیشتر سعی در کسب قطعی نتایج بهتری برای تیم هستیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق




منبع:فــارس
? هفته دوم لیگ برتر فوتسال| فولاد زرند از پس فردوس برنیامد