هفتمین دوره داوری مُهر اصالت ملی صنایع‌دستی کرمان برگزار می شود

کرمان – معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: هفتمین داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی در نیمه دوم آذرماه جاری برگزار می شود. کاظم حسین‌زاده در گفت و گو با نذیر کرمان افزود: هفتمین داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی در نیمه دوم آذرماه جاری برگزار می‌شود و هنرمندان کرمانی باید تا […]

کرمان – معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: هفتمین داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی در نیمه دوم آذرماه جاری برگزار می شود.

کاظم حسین‌زاده در گفت و گو با نذیر کرمان افزود: هفتمین داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی در نیمه دوم آذرماه جاری برگزار می‌شود و هنرمندان کرمانی باید تا آخر آبان‌ماه جاری آثار هنری خود را آماده کنند.

وی ادامه داد: برای شرکت هر چه بهتر هنرمندان صنایع‌دستی استان کرمان در داوری مهر اصالت از آنها درخواست می‌شود تا آخر آبان‌ماه آثار خود را برای این داوری آماده کنند که از ابتدای آذرماه ارسال آثار انجام شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان افزود: علاقه‌مندان با رعایت تمامی قوانین و مندرجات مربوطه در دستورالعملی که از سوی معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان اطلاع رسانی شده است اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر ۵۹۲۶۳۰۴




هفتمین دوره داوری مُهر اصالت ملی صنایع‌دستی کرمان برگزار می شود

منبع: مــهر
? هفتمین دوره داوری مُهر اصالت ملی صنایع‌دستی کرمان برگزار می شود