هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان کرمان صادر شد

کرمان- اداره هواشناسی کرمان اعلام کرد که با توجه به وقوع رگبار، رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای برای برخی مناطق استان کرمان هشدار سطح زرد صادر کرد. به گزارش نذیر کرمان، مرکز پیش بینی اداره هواشناسی کرمان عصر یکشنبه بر اساس نقشه‌های هواشناسی، هشدار سطح زرد برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و برای […]

کرمان- اداره هواشناسی کرمان اعلام کرد که با توجه به وقوع رگبار، رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای برای برخی مناطق استان کرمان هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش نذیر کرمان، مرکز پیش بینی اداره هواشناسی کرمان عصر یکشنبه بر اساس نقشه‌های هواشناسی، هشدار سطح زرد برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و برای نیمه جنوبی استان کرمان به ویژه شهرهای ارزوئیه، بافت، جیرفت، رابر، راین، ریگان، عنبرآباد، فاریاب، قلعه گنج، کهنوج و منوجان صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه بارش رگباری باران و رعد و برق، آبگرفتگی معابر و احتمال جاری شدن روان آب پیش بینی می‌شود.

همچنین وقوع رگبار، رعد و برق و تند بادهای لحظه‌ای پیش بینی شده و با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آبگرفتگی معابر عمومی به صورت نقطه‌ای و جاری شدن رواناب از بالادست محتمل است.

پرهیز از تردد، توقف چرای دام در مسیر رودخانه‌ها و اطراف مسیل‌ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات مرکز، غرب و جنوب استان به واسطه برخورد احتمالی صاعقه از توصیه‌های این هشدار هواشناسی است.

کد خبر ۵۸۱۹۸۷۸




هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان کرمان صادر شد

منبع: مــهر
? هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان کرمان صادر شد