هشدار زرد برای بارش باران و وقوع سیلاب در استان کرمان

کرمان_اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای برای روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری در این استان هشدار زرد هواشناسی صادرکرد. به گزارش نذیر کرمان، در این اطلاعیه آمده است: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد استان […]

کرمان_اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای برای روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری در این استان هشدار زرد هواشناسی صادرکرد.

به گزارش نذیر کرمان، در این اطلاعیه آمده است: روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هفته جاری شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد استان کرمان خواهیم بود.

همچنین طبق این اطلاعیه جاری‌شدن روان آب، آب گرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، وزش باد شدید موقت، احتمال اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین خسارت به سازه‌های موقت در برخی نقاط استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس هشدار سطح زرد هواشناسی، شاهد بارش برف در ارتفاعات و وزش تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در نیمه شمالی، مناطق مرکزی و غربی استان کرمان خواهیم بود و نیمه شمالی این استان و مناطق مرکزی و جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های بافت، رابُر و نیز شهرهای راین (شهرستان کرمان) و لاله زار (بردسیر) طی روزهای آینده متأثر می‌شوند.

اداره کل هواشناسی کرمان توصیه کرده است که از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر خودداری شود و شهروندان از سفرهای غیر ضرور ی پرهیز کنند.

کد خبر ۶۰۶۵۵۶۲




هشدار زرد برای بارش باران و وقوع سیلاب در استان کرمان

منبع: مــهر
? هشدار زرد برای بارش باران و وقوع سیلاب در استان کرمان