۵۰ میلیارد تومان برای کارگاه‌های مدارس تجهیزات خریدیم

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش گفت: هنرستان‌ها، کارگاه‌ها، آموزشگاه‌های جنوب تقریبا با ۵۰ میلیاردتومان تجهیز شدند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ مراسم آئین گرامیداشت مقام معلم صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان جیرفت، معلمان، پیشکسوتان آموزش و پرورش و بازنشستگان و چهره‌های فاخر آموزش‌و‌پرورش، پدر و مادر شهید سیدمیثم حسینی […]



رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش گفت: هنرستان‌ها، کارگاه‌ها، آموزشگاه‌های جنوب تقریبا با ۵۰ میلیاردتومان تجهیز شدند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ مراسم آئین گرامیداشت مقام معلم صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان جیرفت، معلمان، پیشکسوتان آموزش و پرورش و بازنشستگان و چهره‌های فاخر آموزش‌و‌پرورش، پدر و مادر شهید سیدمیثم حسینی در سالن شهدای فرهنگی ابرار جیرفت برگزار شد.

احمد فیروزی در این مراسم ضمن تبریک گرامیداشت روز معلم گفت: طی دو سال گذشته زمانی که آموزش و پرورش را تحویل گرفتیم سه حیطه و سه برنامه شامل بحث فضای تجهیزات، آموزشی و در بحث نیروی انسانی را مد نظر قرار دادیم.  

 
وی به تجهیز مدارس اشاره کرد و گفت: برای هنرستان‌ها، کارگاه‌ها، آموزشگاه‌ها تقریبا ۵۰ میلیاردتومان تجهیزات کارگاهی و آموزشگاهی خریداری شد و در اختیار مدارس قرار گرفت تا بتوانند کارگاه‌ها و آموزشگاه‌های مهارتی را راه‌اندازی کنند.
 
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش گفت: در بحث ساخت‌و‌ساز‌ها حدود ۵۰۰ مدرسه از سال ۸۹ _۹۰ مدارسی هستند که کلنگ‌زنی شده همه آن‌ها ساخته شد تعداد اندکی باقی‌مانده که تا اول مهر تحویل اداره آموزش و پرورش خواهد شد و دانش‌آموزان می‌توانند از این فضاها استفاده کنند.
 
فیروزی بیان کرد: در بحث نیروی انسانی ۱۰ هزار نفر نیروی کارآمد بازنشست و از سیستم خارج شدند و مدارسی در شهرستان‌ها و دیگر مناطق که کمبود نیروی انسانی داشتند بررسی شد و برنامه‌ریزی یک‌سری اقدامات انجام گرفت استخدام در سال ۱۴۰۲ انجام شد که استان ما بی‌نصیب نماند بلکه شهرستان‌ها و مناطق سهمیه خود را گرفتند.
 
فیروزی در ادامه گفت: رتبه در اول در کشور در شاخص‌های اختصاصی، رتبه دوم در کل شاخص‌ها، ۶ نفر نفرات اول تا ۱۰ کنکور در استان کرمان و رتبه سوم کنکور در رشته زبان انگلیسی در‌حال‌حاضر پذیرفته رشته معلمی شده و در دانشگاه فرهنگیان مشغول‌به تحصیل است.
 
وی در پایان سخنان خود افزود: بزرگان ما در کشور اعلام کردند اگر می‌خواهید آینده کشور رشد کند، نیاز به توجه در سه بخش دارد؛ توجه به آموزش‌وپرورش، دانشگاه و حوزه علمیه و اگر توجه شود قطعاً کشور، شهر و منطقه پویا و بالنده خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم نیز در ادامه این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و تبریک هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم به جامعه تعلیم و تربیت، گفت: شهید مطهری، معلم انقلاب بود و الگوی معلمان است، چون ویژگی اخلاص و کار برای خدا را داشت.
 
امام جمعه جیرفت افزود: اگر در کار معلم اخلاص باشد قطعاً آموزش معلم در کلاس، از صمیم قلب بوده و بر قلب دانش‌آموز تأثیر می‌گذارد.
 
حجت‌الاسلام تارم درخصوص ویژگی شهید مطهری بیان کرد: شهید مطهری حسب احساس تکلیف، در دانشگاه حاضر شد و گفت که دانشگاه و نسل جوان به حضورم نیاز دارد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در پایان سخنان خود با بیان حدیثی از امام جعفر صادق (ع) با مضمون «امانت‌داری» تاکید کرد: بچه‌های مردم، نزد معلمان، امانت بوده و معلمان، همان‌گونه که دلسوز فرزندان خودشان هستند، برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نیز کوشش کنند.

منبع: دقیانوس 

 
انتهای خبر / فلاح 
 


۵۰ میلیارد تومان برای کارگاه‌های مدارس تجهیزات خریدیم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ۵۰ میلیارد تومان برای کارگاه‌های مدارس تجهیزات خریدیم