هشتمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران برگزار می شود

فت فتو/کرمان دبیر اجرایی همایش گفت: هشتمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران ۲۶ و ۲۷ آبان ۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و با حمایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی در کرمان برگزار خواهد شد. “احسان نوروزی نژاد” […]

فت فتو/کرمان دبیر اجرایی همایش گفت: هشتمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران ۲۶ و ۲۷ آبان ۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و با حمایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی در کرمان برگزار خواهد شد.

“احسان نوروزی نژاد” امروز اول شهریورماه اظهار کرد: صنعت ساختمان، از صنایع مهم و رو به رشد در کشورهای در حال توسعه است. این صنعت مستقیماً بر اقتصاد، اجتماع و محیط زیست اثرگذار بوده، لذا سیاست گذاری و تصمیم گیری مناسب در آن، گامی موثر در جهت محقق شدن معیارهای توسعه پایدار خواهد بود.

وی افزود: بهره گیـری از فناوری های نوین ساختمانی به عنوان زیرساخت اصلی توسعه صنعتی برای تحقق اهداف صنعت ساخت و سـاز در کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ساخت و ساز ایمن، مقاوم و ارزان، جلوگیری از اتلاف انـرژی و مصالح ساختمانی، کاهش زمان ساخت و ساز، ارتقای کیفیت ساخت و امکان بازیافت مصالح در زمان تخریب ساختمان از مـزایای به کارگیـری فناوری‏ های نوین در ساختمان سازی است.

نوروز نژاد تصریح کردک در این راستا هشتمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران ۲۶ و ۲۷ آبان ۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و با حمایت پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی در کرمان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی همایش، مباحث تحلیل و طراحی سیستم‌های سازه‌ای نوین، بررسی آسیب پذیری و بهسازی لرزه ای سازه‌های موجود، کاربرد مصالح نوین در مهندسی عمران، کنترل لرزه ای سازه ها و مصالح هوشمند، فن‌آوری‌های نوین ساخت و اجرا، ارزیابی پروژه‌ها و اجرای سازه‌های صنعتی، افزایش تاب آوری سازه ها، طراحی و ارزیابی شریان های حیاتی، بهینه سازی و سبک سازی سازه ها، روشهای عددی و محاسباتی نوین در مهندسی عمران، پدافند غیرعامل و پاسخ سازه ها در برابر انفجار و بارگذاری ضربه ای، اجزای غیرسازه ای و عملکرد آنها تحت بارهای لرزه ای را از جمله محورهای همایش برشمرد.

وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به آدرس های۸ncnms.com  و  ncnms.ir مراجعه کنند.

گفتنی است کنفرانس مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران از سال ۱۳۹۱ به صورت ادواری در سطح ملی و بین المللی تاکنون برگزار شده است.

انتهای پیام




هشتمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران برگزار می شود

منبع:ایـسنا
? هشتمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران برگزار می شود