هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در شهر کرمان فاقد مسکن هستند

کرمان – مدیرکل کمیته امداد کرمان خواستار همکاری دستگاه های مختلف برای خانه دار شدن هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در شهر کرمان شد. به گزارش فت فتو، ناصر عسکری نژاد ظهر سه شنبه در دیدار با شهردار کرمان اظهارداشت: طبق آخرین آمار هزار خانواده که تحت پوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) […]

کرمان – مدیرکل کمیته امداد کرمان خواستار همکاری دستگاه های مختلف برای خانه دار شدن هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در شهر کرمان شد.

به گزارش فت فتو، ناصر عسکری نژاد ظهر سه شنبه در دیدار با شهردار کرمان اظهارداشت: طبق آخرین آمار هزار خانواده که تحت پوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند فاقد مسکن هستند و اجاره نشین اند به همین دلیل و با توجه به موانع موجود از همه دستگاه‌ها به خصوص شهرداری می‌خواهیم همکاری‌های لازم برای ساخت مسکن برای این افراد را انجام دهند.

وی گفت: محرومیت زدایی نیاز به همکاری همه ارکان جامعه و سازمان‌ها و ادارات مختلف دارد و باید همه در کنار هم در راستای حذف محرومیت تلاش کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر در صورت اختصاص زمین کمیته امداد آمادگی لازم برای آغاز ساخت مسکن برای این افراد را دارد.

عسکری نژاد بیان کرد: از مهمترین سیاست‌های کمیته امداد توانمندسازی این خانوارها است و در این زمینه اقدامات قابل توجهی در حال انجام است.

کد خبر ۵۶۳۲۸۹۶




هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در شهر کرمان فاقد مسکن هستند

منبع: مــهر
? هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در شهر کرمان فاقد مسکن هستند