هدفگذاری رشد اقتصادی ۷.۷ درصدی برای استان کرمان

فت فتو/کرمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: برای امسال نرخ رشد اقتصادی ۷.۷ درصدی به عنوان هدف استان در نظر گرفته شده و برنامه ریزی است ۱۲ درصد رشد در بخش معدن، ۹.۴ درصد را در صنعت، ۶.۶ درصد در بخش خدمات و ۴ درصد بخش کشاورزی محقق شود. دکتر جعفر […]

فت فتو/کرمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: برای امسال نرخ رشد اقتصادی ۷.۷ درصدی به عنوان هدف استان در نظر گرفته شده و برنامه ریزی است ۱۲ درصد رشد در بخش معدن، ۹.۴ درصد را در صنعت، ۶.۶ درصد در بخش خدمات و ۴ درصد بخش کشاورزی محقق شود.

دکتر جعفر رودری عصر امروز پنجم شهریورماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: کل اسناد خزانه استان کرمان ۱۰۵۴ میلیارد تومان در سال مالی جاری بوده که ۱۹۹.۶ میلیارد تومان باقی مانده و تا پایان شهریور برای جذب اسناد زمان داریم.

وی افزود: ادارات کل راهداری های شمال و جنوب و آبفای استان، اعداد بالایی دارند که باید جذب شود و بر جذب اسناد توسط نوسازی مدارس تاکید داریم.

رودری در ادامه به موضوع بودجه ای استان اشاره و تصریح کرد: در بودجه سال جاری ۱۲۲۰ میلیارد تومان در سرفصل هزینه ای ابلاغ داشتیم که تاکنون ۳۹ درصد تخصیص داده شده و در اعتبارات تملک دارائی ۳۱۲۸ میلیارد تومان ابلاغی داشتیم اما تاکنون فقط ۱۶ درصد به استان تخصیص پیدا کرده است.

وی بیان کرد: لازم است مدیران استان تلاش کنند تا پایان شهریورماه همه توافقنامه ها مبادله شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: هشت پیشران در برنامه های اجرایی استان کرمان دیده شده که شامل اقتصاد دانش بنیان، پیاده سازی برنامه آمایش، ایجاد اشتغال، بهبود فضای کسب و کار، احصاء فرصت های سرمایه گذاری، توسعه صادرات و … است.

رودری با اشاره به اینکه یکی از برنامه های پیشران فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان است، افزود: در سال جاری باید ۶۰ هزار اشتغال ایجاد کنیم، ضمن آنکه برای امسال نرخ رشد اقتصادی ۷.۷ درصدی به عنوان هدف استان در نظر گرفته شده و برنامه ریزی است ۱۲ درصد رشد در بخش معدن، ۹.۴ درصد را در صنعت، ۶.۶ درصد در بخش خدمات و ۴ درصد بخش کشاورزی محقق شود.

انتهای پیام




هدفگذاری رشد اقتصادی ۷.۷ درصدی برای استان کرمان

منبع: ایـسنا
? هدفگذاری رشد اقتصادی ۷.۷ درصدی برای استان کرمان