نمایش قدرشناسی مردم بافت در حضور«شهید گمنام»

شهرستان بافت امروز مثل بسیاری از مناطق کشور مهمان داشت، عزیز کرده‌ای از دوران دفاع مقدس، مثل سرو آمد و خیل عظیمی از مردم این شهرستان را به سمت خودش کشاند. به گزارش نذیر کرمان از بافت، شهرستان بافت امروز مثل بسیاری از مناطق کشور مهمان داشت، عزیز کرده‌ای از دوران دفاع مقدس، مثل سرو آمد […]


شهرستان بافت امروز مثل بسیاری از مناطق کشور مهمان داشت، عزیز کرده‌ای از دوران دفاع مقدس، مثل سرو آمد و خیل عظیمی از مردم این شهرستان را به سمت خودش کشاند.

به گزارش نذیر کرمان از بافت، شهرستان بافت امروز مثل بسیاری از مناطق کشور مهمان داشت، عزیز کرده‌ای از دوران دفاع مقدس، مثل سرو آمد و جوانان‌ونوجوانان و خیل عظیمی از مردم این شهرستان را به سمت خودش کشاند.

محمد محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت در حاشیه مراسم بدرقه شهید گمنام، در گفت‌وگو با نذیر کرمان در بافت اظهار داشت: شهداء هر چند وقت یک بار با حضور خود، فضای شهر را عوض می‌کنند.

وی اضافه کرد: باید قدردان شهداء باشیم و طوری زندگی کنیم که مدیون آنها نشویم.

یکی از شهروندان بافتی نیز عنوان داشت: شهدا برای ما افتخار هستند و هر وقت می‌آیند ما احساس می‌کنیم که در مسیر ولایت هستیم، زمانی هم که نیستند ما از آخرت خود غافل می‌شویم.

وی اضافه کرد: شهدا چون بندگان خوب خدا هستند همیشه ما را یاد او می‌اندازند، امیدواریم که شهدا ما را شفاعت کنند.

یکی دیگر از شهروندن بافتی نیز به نذیر کرمان گفت: امنیت و آسایش را از شهدا داریم، ما مدیون آنها هستیم.

شهروند دیگری نیز خاطرنشان کرد: انشاءالله بتوانیم مسیر شهدا را ادامه بدهیم، امروز روز بزرگی برای شهرستان بافت بود چراکه یادو‌خاطره و جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس زنده شد.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





نمایش قدرشناسی مردم بافت در حضور«شهید گمنام»

منبع: فــارس
? نمایش قدرشناسی مردم بافت در حضور«شهید گمنام»