نمایشگاه توانمندی‌های معلولان در سیرجان گشایش یافت

نمایشگاه توانمندی‌های معلولان سیرجان درسالن ورزشی بهزیستی این شهرستان گشایش یافت. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، بعد از ظهر امروز نمایشگاه توانمندی‌های معلولان سیرجان در سالن ورزشی این شهرستان گشایش یافت.  به گفته حسنعلی بردستانی رئیس بهزیستی سیرجان، در این نمایشگاه آثار هنری، بافتنی و بافت لباس، قالی و گلیم، صنایع دستی و محصولات […]


نمایشگاه توانمندی‌های معلولان سیرجان درسالن ورزشی بهزیستی این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، بعد از ظهر امروز نمایشگاه توانمندی‌های معلولان سیرجان در سالن ورزشی این شهرستان گشایش یافت.

 به گفته حسنعلی بردستانی رئیس بهزیستی سیرجان، در این نمایشگاه آثار هنری، بافتنی و بافت لباس، قالی و گلیم، صنایع دستی و محصولات غذایی معلولان به نمایش گذاشته شده است.

 وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ارج نهادن به توانایی‌های معلولان در زمینه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: توانمندسازی معلولان یکی از سیاست‌های بهزیستی است و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند الگوی مناسبی برای خودباوری معلولان و مددجویان بهزیستی باشد.

 بردستانی یادآور شد: ان نمایشگاه دارای ۳۷ غرفه است که به مدت ۴ روز برای بازدید عموم دایر است.

رئیس بهزیستی سیرجان خاطرنشان کرد: ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش با آموزش رشته‌های مورد علاقه کارآفرین شدند و مشغول به‌کار هستند و در این نمایشگاه هم طرح پویش همقدم برای تامین ۹۴ ویلچر برای معلولان تحت پوشش که نیاز به ویلچر دارند اجرا شد و امید است با حمایت مردم و خیران این تعداد ویلجر تامین شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





نمایشگاه توانمندی‌های معلولان در سیرجان گشایش یافت

منبع: فــارس
? نمایشگاه توانمندی‌های معلولان در سیرجان گشایش یافت