نظم و امنیت ایام سالگرد «سردار دلها» مهمترین ماموریت دی‌ماه پلیس کرمان

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان برقراری نظم و امنیت ایام سالگرد سردار دلها را یکی از ماموریت‌های مهم پلیس در دهه مقاومت برشمرد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عبدالعلی روانبخش اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی همرزمان انتظامی در واحدهای صف و ستاد در حوزه خدمت به امنیت مردم شایسته تقدیر و استمرار این رویه با […]


جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان برقراری نظم و امنیت ایام سالگرد سردار دلها را یکی از ماموریت‌های مهم پلیس در دهه مقاومت برشمرد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عبدالعلی روانبخش اظهار کرد: تلاش شبانه‌روزی همرزمان انتظامی در واحدهای صف و ستاد در حوزه خدمت به امنیت مردم شایسته تقدیر و استمرار این رویه با رویکرد افزایش رضایتمندی مردم مورد تاکید است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر رعایت نظم و انضباط فردی و سازمانی افزود: برای حفظ و تحکیم امنیت، خون عزیزان زیادی بر زمین ریخته شده است که هم اکنون همه ما وظیفه داریم به پاسداشت راه و مقصد این عزیزان با روحیه جهادی ایفای نقش کنیم.

 روانبخش در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام دهه مقاومت و حضور پرشمار مسافران در استان کرمان بیان کرد: در این رابطه پلیس با برنامه‌ریزی‌های لازم و اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی آماده خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران مرقد مطهر سردار دلها خواهد بود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





نظم و امنیت ایام سالگرد «سردار دلها» مهمترین ماموریت دی‌ماه پلیس کرمان

منبع: فــارس
? نظم و امنیت ایام سالگرد «سردار دلها» مهمترین ماموریت دی‌ماه پلیس کرمان