نظام آموزشی و فرهنگی-اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی نیستند

فت فتو/کرمان استاندار کرمان تاکید کرد: نظام آموزشی و فرهنگی و اجتماعی متناسب با چهارچوب های تراز انقلاب اسلامی نیستند. علی زینی‌وند ظهر امروز ۱۳ بهمن ماه در جلسه ایثار و شهادت گفت: از طریق زندگینامه شهید سلیمانی می توانید مکتب سلیمانی را به جوانان آموزش دهید. وی تاکید کرد: کارهای کلیشه ای روی نسل […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان تاکید کرد: نظام آموزشی و فرهنگی و اجتماعی متناسب با چهارچوب های تراز انقلاب اسلامی نیستند.

علی زینی‌وند ظهر امروز ۱۳ بهمن ماه در جلسه ایثار و شهادت گفت: از طریق زندگینامه شهید سلیمانی می توانید مکتب سلیمانی را به جوانان آموزش دهید.

وی تاکید کرد: کارهای کلیشه ای روی نسل جوان تاثیر نمی گذارد و کارهای جذاب انجام دهید.

استاندار کرمان دهه فجر را فرصتی مغتنم برای گفتمان سازی دانست و اظهار کرد: در این ایام ذهن جوانان درگیر چرایی و مولفه های انقلاب کنید و بپذیریم که کوتاهی های در تمرکز گفتمان در تراز آرمان های انقلاب شده است و نظام آموزشی و فرهنگی و اجتماعی متناسب با چهارچوب های تراز انقلاب اسلامی نیستند.

وی تاکید کرد: راهکارهای ترویج مکتب شهید سلیمانی به عنوان نماد برجسته از ایثار و شهادت به نسل جوان در دانشگاه‌ها و مدارس بررسی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز گفت: سیاست های کلی هویت را مبتنی بر سه مولفه اسلامی، انقلابی و ایرانی بنویسید و با این کار همه مردم زیر چتر هویتی قرار می گیرد و حتی فراتر از مرزهای کشور خواهد رفت.

به گفته زینی وند بعضا دوست داریم گفتمانی بسازیم که حتی ۱۰۰ نفر طرفدار ندارد، و معتقد است که ایام الله دهه فجر فرصتی برای بیان گفتمان جذاب انقلاب اسلامی است.

وی ترویج هر گفتمانی آدم خاص خودش را می خواهد و در ادامه شهدای گمنام را قهرمانان ملی دانست و بیان کرد: سیاستگذاران باید به مسایل عمیق نگاه کنند و شهدا، انقلاب و اسلام مولفه های جذاب زیادی برای گفتمان دارند.

استاندار کرمان مکتب شهید سلیمانی را از برجسته‌ترین نمادهای فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: مکتب شهید سلیمانی دربرگیرنده منش و سلوک همه شهیدان است و کرمان باید پایگاه محکمی برای ترویج مکتب شهید سلیمانی باشد. فرزندان ما بیش از تربیت ایرانی اسلامی تحت تاثیر تربیت غیرایرانی به واسطه توفان فضای مجازی هستند.  

وی تاکید کرد: راهکارهای ترویج مکتب شهید سلیمانی به عنوان نماد برجسته از ایثار و شهادت به نسل جوان در دانشگاه‌ها و مدارس بررسی و عملیاتی شود.

به گزارش فت فتو، از کتاب چشم به راه مرد فاو که زینب یزدان پناه زندگینامه شهید علیرضا اختراعی را نوشته تحریر درآورده است، رونمایی شد.

انتهای پیام




نظام آموزشی و فرهنگی-اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی نیستند

منبع: ایـسنا
? نظام آموزشی و فرهنگی-اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی نیستند