نظارت بر آزادی های مشروع مورد توجه قرار می گیرد

رئیس کل جدید دادگستری کرمان گفت:توجه به حقوق شهروندی ونظارت بر آزادی‌های مشروع بسیار حائز اهمیت است و در اولویت کاری قرار می گیرد. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری کرمان با حضور معاون اول قوه قضائیه گفت:  اولویت قوه قضائیه در استان کرمان […]

رئیس کل جدید دادگستری کرمان گفت:توجه به حقوق شهروندی ونظارت بر آزادی‌های مشروع بسیار حائز اهمیت است و در اولویت کاری قرار می گیرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری کرمان با حضور معاون اول قوه قضائیه گفت:  اولویت قوه قضائیه در استان کرمان سند تحول و تعالی قوه قضائیه است.

به گفته او، تاکنون اقدامات خوبی در استان‌ها انجام شده و در این استان هم زیر ساخت‌های خوبی فراهم شده است لذا همه باید باهم کمر همت ببندیم تا سند تحول در قوه قضائیه استان را محقق سازیم.

رئیس کل جدید دادگستری کرمان می‌گوید: همه ظرفیت استان را در دستگاه قضایی بکار خواهم گرفت تا با تلاش ودقت قضات وسایر مدیران استانی سند تحول را بکار ببندیم تا الگو موفقی برای سایر استان‌ها باشیم.

به گفته او، تکریم ارباب رجوع وهمکاران مورد توجه است انشاءالله حفظ حقوق مردم  بیشتر در اولویت کاری قرار خواهد گرفت تا از آزادی‌ها بهره‌مند شوند.

او گفت: توجه به حقوق شهروندی ونظارت بر آزادی‌های مشروع بسیار حائز اهمیت است لذا  از یار دوازدهم دادگستری یعنی اصحاب رسانه هم خواستاریم که در این راه ما را یاری کنند.

فت فتو کرمان کرمان




نظارت بر آزادی های مشروع مورد توجه قرار می گیرد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? نظارت بر آزادی های مشروع مورد توجه قرار می گیرد