نریمان‌جهان: نباید انتظارات را از پیکان بالا ببرند

هافبک پیکان می‌گوید با این بودجه بازیکنان پیکان بسیار عالی کار کرده‌اند اما نباید انتظارات را از این تیم بالا برد. به گزارش نذیر کرمان، سامان نریمان جهان، بازیکن تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل این تیم برابر گل گهر در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: تلاش کردیم در مرحله اول بازی […]

هافبک پیکان می‌گوید با این بودجه بازیکنان پیکان بسیار عالی کار کرده‌اند اما نباید انتظارات را از این تیم بالا برد.

به گزارش نذیر کرمان، سامان نریمان جهان، بازیکن تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل این تیم برابر گل گهر در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: تلاش کردیم در مرحله اول بازی خوبی انجام دهیم و همراهش نتیجه هم بگیریم. چند موقعیت خوب هم داشتیم اما تبدیل به گل نشد. به نظرم تیم ما خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان جوان ما عالی بازی کرد. گل گهر موقعیت صد درصدی نداشت و این کیفیت دفاع تیمی ما را می‌رساند. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی هم با همین قدرت ادامه دهیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند و با جان و دل کار می‌کنند. بودجه گل گهر ۴، ۵ برابر ماست و با این بازیکنان جوان واقعا عالی کار می‌کنند. باید به کادر فنی، بازیکنان و مدیریت تیم تبریک بگویم. چند بازیکن باتجربه هم به تیم اضافه شدند که این به ما کمک می‌کند. با این بودجه بازیکنان پیکان بسیار عالی کار کرده‌اند اما نباید انتظارات را از این تیم بالا برد.

نریمان جهان درباره کیفیت چمن این دیدار بیان کرد: به نظرم این چمن بد نبود. در حد خیلی خوب هم نبود اما می‌شد بازی کرد. شنیدم چمن ورزشگاه نقش جهان خوب نیست و امیدوارم روز به روز شرایط چمن‌های ما بهتر شود.

انتهای پیام




نریمان‌جهان: نباید انتظارات را از پیکان بالا ببرند

منبع: ایـسنا
? نریمان‌جهان: نباید انتظارات را از پیکان بالا ببرند