نذر خدمت جهادی ۲ هزار و ۵۶۰ آموزگار در مدارس کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از نذر خدمت جهادی ۲ هزار و ۵۶۰ آموزگار با سابقه کار بالای ۲۰ سال در مدارس ابتدایی استان خبر داد. فت فتو کرمان – رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح نذر خدمت جهادی در حاشیه بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدرسه پسرانه دوره […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از نذر خدمت جهادی ۲ هزار و ۵۶۰ آموزگار با سابقه کار بالای ۲۰ سال در مدارس ابتدایی استان خبر داد.

فت فتو کرمان – رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح نذر خدمت جهادی در حاشیه بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدرسه پسرانه دوره اول ابتدایی معلم کرمان در استان و کشور کلید خورد.

او می‌گوید: بر اساس قانون خدمات کشوری، معلمان با سابقه بالای ۲۰ سال کار باید فقط ۲۰ ساعت خدمت کنند؛ اما ۲ هزار و ۵۶۰ نفر از مجموع حدود ۴ هزار نفر از آموزگاران مدارس ابتدایی استان که مشمول تقلیل ساعت کاری بوده اند، با توجه به کمبود نیروی انسانی برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان به صورت تمام وقت و خیرخواهانه در کلاس‌های درس خود حضور یافتند.

رضایی گفت: صرفه جویی در نیروی انسانی، مهم ترین صرفه جویی در آموزش و پرورش است و با اقدام خیرخواهانه این آموزگاران ماهیانه ۴۰ هزار و ۹۶۰ ساعت اضافه تدریس معادل خدمت ماهیانه ۴۲۷ نفر آموزگار در استان صرفه جویی شده است.

او ضمن  قدردانی از اقدام خیرخواهانه این همکاران فرهنگی گفت: این آموزگاران خیر، زمینه صرفه جویی ماهیانه بیش از ۸۵۰ میلیون تومان را در آموزش و پرورش استان فراهم کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش طرح نذر خدمت جهادی از استان کرمان در سراسر کشور کلید خورد.

انتهای پیام/ م 




نذر خدمت جهادی ۲ هزار و ۵۶۰ آموزگار در مدارس کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? نذر خدمت جهادی ۲ هزار و ۵۶۰ آموزگار در مدارس کرمان