نخستین یادواره شهدای سرباز سپاه کرمان برگزار شد

نذیر کرمان/کرمان نخستین یادواره ۴۴۹ سرباز شهید سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز ۱۸ بهمن ماه برگزار شد. حمیدرضا حسینخانی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به نقش پررنگ سربازان در دوران مختلف و به ویژه جنگ تحمیلی، اظهار کرد: اما این نقش مغفول مانده است.  وی با اشاره به […]

نذیر کرمان/کرمان نخستین یادواره ۴۴۹ سرباز شهید سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز ۱۸ بهمن ماه برگزار شد.

حمیدرضا حسینخانی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به نقش پررنگ سربازان در دوران مختلف و به ویژه جنگ تحمیلی، اظهار کرد: اما این نقش مغفول مانده است. 

وی با اشاره به اینکه این اولین یادواره شهدای سرباز است، افزود: سرباز بودن یک الگوست؛ اینکه سرباز ولایت باشیم که سردار سلیمانی چنین بود. 

حسینخانی با بیان اینکه ما در جنگ آخرالزمانی قرار داریم، به تجمیع ابزار و امکانات دشمن در جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: امروز در جنگ همه جانبه سیاسی، شناختی و اقتصادی باید بصیرت داشته باشیم و اجازه ندهیم که شیطان افکار نادرست را تطهیر کند. 

معاون سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: دنیا متعجب است که ما چگونه با دست خالی بدون هیچ امکاناتی پیروز شده‌ایم و با تحقیق متوجه شدند که نیروی انسانی مومن، متعهد و دین‌دار عامل اصلی پیروزی بود پس تلاش کردند تا در اغتشاشات سال گذشته واژه مادری را از بین ببرند تا تربیت چنین نسلی از سوی مادران ایرانی رقم نخورد.

وی اظهار کرد: تاکنون برای اقشار مختلف یادواره شهدا برگزار شده اما برای سربازان، نیروی جوانی که با بصیرت پای انقلاب ایستادند، کمتر یادواره برگزار شده لذا این یادواره برای آن است تا نسل جوان و جدید با شجاعت‌های همرزمان خود آشنا شوند.

حسینخانی در پایان بر تربیت سرباز تراز انقلاب اسلامی و برای امام زمان(عجل‌الله تعالی) تاکید کرد.

انتهای پیام 




نخستین یادواره شهدای سرباز سپاه کرمان برگزار شد

منبع: ایـسنا
? نخستین یادواره شهدای سرباز سپاه کرمان برگزار شد